Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ifølge VG ser det dårlig ut for å få snø til jul, i Tromsø har det regnet og blåst i 3-4 dager i strekk, og på yr ser det ut som at det blir å regne fram til julaften. Hvordan er været hos deg? Hva synes du om en jul uten snø? Derimot, vi vet jo alle at man ikke kan stole på VG, eller været! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hvem bryr seg om hva VG sier? Er masse snø her midt i landet I fjor var det nesten ikke noe snø. Men har ikke så mye å si for meg. Er vant til jul uten snø fra Bergen og utlandet. Endret 17. desember 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 På Kolbotn er det også endel snø ! Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er en god del snø i hedmark. Blir ingen ordentlig jul uten snø! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Dette er ingen nyhet for oss bergensere. Vi i Bergen har ikke hatt hvit jul på aldri så lenge. Som regel består vår jul av kaldt, grått og fuktig vær! Det er til å bli deprimert av, men man overlever jo. Dessuten slipper man glatt føre! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bor 71* Nord, regna med når jeg flytta hit at det ville være metervis med snø til jul, gjerne med en skikkelig koselig storm. Men, neida; ikke en millimeter snø å se noen steder. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 er for mye snø i tr.heim! godt at jeg reiser hjem til kr.sand i morra og blir kvitt alt dette. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 er for mye snø i tr.heim!godt at jeg reiser hjem til kr.sand i morra og blir kvitt alt dette. Vel her i Kr.Sand er det bare kaldt og jævlig. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er en god del snø i hedmark. Blir ingen ordentlig jul uten snø! Ikke på Kongsvinger Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er en god del snø i hedmark. Blir ingen ordentlig jul uten snø! Ikke på Kongsvinger Jøss, trodde det kom ganske mye snø om vintern der jeg. Jaja, så feil kan man ta Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det er jo hvitt på bakken men er jo bare noen millimeter Endret 17. desember 2007 av WD40 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) ingen snø her heller, i nordre nordland bare regn, vind og mer regn. Endret 17. desember 2007 av KexxY Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 er for mye snø i tr.heim!godt at jeg reiser hjem til kr.sand i morra og blir kvitt alt dette. Snø i Trondheim??? Hvis du synes et par isflak og et flaut lag med frossen snø er mye, så er det noe galt. Jeg synes det ikke er noe snø i trondheim i det hele tatt nesten, i alle fall ikke i byen. Jeg vil ha mer snø siden julen nesten ikke er komplett uten stemningen fra snøen utafor vinduet. Dessuten kan jeg ikke ligge brei i hver sving med bilen heller lengre, savner det også. Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sørlandet er det jævlig mye is, og det er hvitt overalt, men ikke snø. Lenke til kommentar
Visi Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Rena i østerdalen er det egentlig et godt lag med snø, sånn 30-50 cm ell noe i den duren... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Her i kristiansand er det driiiid kaldt, spesielt om morgenen/kvelden. Snøen kommer vel snart Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 I Bodø er det 7 grader, en del vind og regn. Finnes ikke noe snø her hvertfall... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) hmm...ingen jul uten snø. La meg ta en titt ut vinduet, er straks tilbake Var vist ikke noe snø her heller (bor forøvrig nord i Ssaltdal kommune) Endret 17. desember 2007 av GrumpY Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Her på Dovre er det mye snø. Kjempekoselig, snø er veldig nødvendig for å få den ultimate julestemninga. Eneste negative er at det er styggkaldt her nå, så det blir mest å beundre snøen innendørsfra. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Godt med snø og is både på Lillehammer og Gjøvik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå