South_Bridge Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hovedkort: ASUS P5KPL eller ASUS P5B? Slik som jeg ser det har P5KPL 2 mindre sata kontakter(4 stk) og og ikke støtte for DDR 533, noen som ikke er krise siden jeg legger meg på DDR2 800 og jeg tror jeg totalt kommer til å benytte 3 sata kontakter(2 disker(etterhvert) og 1 dvdbrenner). DVD-Rom: Samsung Helt greit tror jeg. Nero følger med. Minne: CORSAIR TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Disse er CL5, legger jeg 200kr til i det får jeg CL4, men hva er forskjellen og er det noe vits? CPU: Intel E6550 Skjerm: Samsung 940BW Skjermkort: PowerColor HD 3850 Kabinettet blir et Antec Sonata III, og hardisken er en WD 250GB(allerede bestilt). Tastatur har jeg. Vurderer en ekstra 120mm til kabinettet for å sikre luftsirkulasjon. Noe jeg har glemt da? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Strømforsyning har du glemt. Anbefaler 500w eller mer til det oppsettet Og ikke kjøp billigdritt psu for da kan den fort gjøre pcen ustabil og/eller kortslutte og muligens dra med seg flere komponenter Edit: Angående RAM så er det ikke merkbar forskjell på cl5 og 4 Endret 17. desember 2007 av sn0dig Lenke til kommentar
BeerMe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Antec Earthwatt 500W følger med kabinettet Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Strømforsyning har du glemt.Anbefaler 500w eller mer til det oppsettet Og ikke kjøp billigdritt psu for da kan den fort gjøre pcen ustabil og/eller kortslutte og muligens dra med seg flere komponenter Edit: Angående RAM så er det ikke merkbar forskjell på cl5 og 4 Takk for respons! Det følger med en 500w strømforsyning med kabinettet. Hva er forskjellen på CL5 og CL4? Lenke til kommentar
loggon Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva med et hk med HDMI ? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Hva med et hk med HDMI ? Hva tenker du på? Tror ikke denne pcen trenger HDMI på hovedkortet, er litt forvirret på spm siden jeg trodde slik i alle fall lå på skjermkortet? Hvis du ikke tenker på HDMI som lydutgang? Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 *BUMP* Noen andre som har kommentarer til oppsettet, eller kan bevare spm over? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå