jeg_lyver_mye Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hei! Når jeg våkna i dag så funka tydligvis ikke MSN, utorrent eller andre programmer enn kun Opera og IE! Det er noe tregt. Jeg har gått igjennom innstillinger på ruteren, og ingenting er endra! Alt er som før! Samme problemet på alle PCene i huset. Alt er trådløst. Tenkte å prøve med kabel nu. Men noen som har hatt samme problem, eller skjønner problemet? Takk! EDIT: Ja, det funker heller ikke med kabel! Bare nettlesing. Endret 17. desember 2007 av nevoscript Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har du sjekka mailboxen fra isp? hvis ikke gjør det. Kanskje de har sperra trafikk fra det pga virus og slikt skjitt. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Ingen e-post eller noe brev el. Men jeg ringte og du hadde helt rett! Så jeg har "fiksa" det nå. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bra det er ok nå da:) Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 De har ikke fiksa det ennå. Har sendt e-post som de ba meg gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå