Gå til innhold

SHG.no: Vil de gi meg pengene tilbake på en garantisak?


JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

For ca to måneder siden kjøpte jeg meg en mus fra shg.no. Denne funker ikke som den skal. Så jeg vurderer å sende den tilbake på garantien. Kan jeg si at jeg vil ha pengene tilbake? Eller "må" jeg få en ny mus?

 

Snakk med SHG, vi kan dessverre ikke bestemme utfallet til SHG.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Hei.

 

For ca to måneder siden kjøpte jeg meg en mus fra shg.no. Denne funker ikke som den skal. Så jeg vurderer å sende den tilbake på garantien. Kan jeg si at jeg vil ha pengene tilbake? Eller "må" jeg få en ny mus?

 

Snakk med SHG, vi kan dessverre ikke bestemme utfallet til SHG.

 

~ Mortis360

 

Er klar over det. Men kanskje noen her har erfaring?

Lenke til kommentar
Hei.

 

For ca to måneder siden kjøpte jeg meg en mus fra shg.no. Denne funker ikke som den skal. Så jeg vurderer å sende den tilbake på garantien. Kan jeg si at jeg vil ha pengene tilbake? Eller "må" jeg få en ny mus?

 

Snakk med SHG, vi kan dessverre ikke bestemme utfallet til SHG.

 

~ Mortis360

 

Er klar over det. Men kanskje noen her har erfaring?

trur det er vanlig at selger får mulighet til å erstatte produktet, hvis selger ikke greier dette er det pengene tilbake.

Trur nok du må kommunisere med SHG og se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Hei.

 

For ca to måneder siden kjøpte jeg meg en mus fra shg.no. Denne funker ikke som den skal. Så jeg vurderer å sende den tilbake på garantien. Kan jeg si at jeg vil ha pengene tilbake? Eller "må" jeg få en ny mus?

 

Snakk med SHG, vi kan dessverre ikke bestemme utfallet til SHG.

 

~ Mortis360

 

Er klar over det. Men kanskje noen her har erfaring?

trur det er vanlig at selger får mulighet til å erstatte produktet, hvis selger ikke greier dette er det pengene tilbake.

Trur nok du må kommunisere med SHG og se hvordan det går.

 

Skal jeg ringe dem eller sende mail?

Lenke til kommentar

Du får ikke automatisk ny telefon eller noe annet produkt, så lenge du ikke sier at du vil heve kjøpet kommer selger til å prøve å reparer produktet. Dvs neste gang du får feil på din telefon så sier du at du vil heve kjøpet og viser til de 4 gangene din telefon har vore inne.

Lenke til kommentar
Du får ikke automatisk ny telefon eller noe annet produkt, så lenge du ikke sier at du vil heve kjøpet kommer selger til å prøve å reparer produktet. Dvs neste gang du får feil på din telefon så sier du at du vil heve kjøpet og viser til de 4 gangene din telefon har vore inne.

 

Ja, ja, ja.

 

Men nå er det jo snak om datamusa jeg kjøpte hos SHG for ca to måneder siden

 

 

Skal jeg ringe dem eller sende mail?

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Litt off topic om telefonen min:

 

Du får ikke automatisk ny telefon eller noe annet produkt, så lenge du ikke sier at du vil heve kjøpet kommer selger til å prøve å reparer produktet. Dvs neste gang du får feil på din telefon så sier du at du vil heve kjøpet og viser til de 4 gangene din telefon har vore inne.

 

Jeg har en Sony w810i. Jeg betalte 1000kr for den med abonnement fra telenor.

Jeg fikk en ny andre gangen jeg hadde den på reperasjon. Det ver i februar.

Har jeg garanti fra februar da? Eller gjelder garantien fra jeg først kjøpte telefonen? (som er litt over et år siden)

 

Har hatt den "nye" telefonen to ganger på reperasjon. Vil det si at jeg kan forlange pengene tilbake neste gang? Kan jeg eventuelt forlange en ny telefon fra f.eks Nokia? 

 

Hvis jeg kan velge en ny, hvordan blir det da med tanke på at telefonen min var kjøpt med abonnement?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...