Slurt-is Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Tenkte jeg skulle lage en tråd om juletrær, og siden det sikkert er mangen som bor på hybel/alene, så er det jo morsomt å se om de også fyrer opp noe tre Her er mitt for i år: Endret 22. desember 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vi pleier ikke å sette opp tre på lille julaften, så mitt bilde kommer da. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hedningpakk som setter opp juletre før lille julaften O_O Carl Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Hva? Da får man jo ha juletreet lenger! Er så leit å bare ha det i kun én uke, og så kaste det... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vi setter det opp på lillejulaften, og har det en stund uti Januar. Vist jeg ikke husker feil : ) Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Samme her, juletreet pyntes på lille julaften. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Blir nok å kjøpe juletræ ut i uka, for så å pynte det på torsdag eller fredag. Vi har gjerne juletreet langt ut i januar . Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Juletreet ligger utenfor døra, pakket inn i plast. Gleder meg til det kommer opp, skal knipse bilder i fleng Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Juletreet skal pyntes om natta mens jeg sover, av Mamma og Pappa. Så Kan jeg våkne tidlig på jul("aften") og se på det vakre juletreet<3 bilde kommer Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Juletreet skal inn på lille julaften, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Juletre før lillejuleaften? Heresi! Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) See posts above. Lille julaften er pyntedag! Dessverre har folka kjøpt plasttre i år. "Kan ikke la det røsse nåler på nygulvet, vet du vel". My ass! Endret 18. desember 2007 av OML Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Juletreet skal ikke inn før lille julaften! Kommer med et bilde når det er pyntet. Sorry for dårlig bilde... Endret 18. desember 2007 av wwwerner Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 vi drar ut i skogen vår med familie og finner ett juletre lille julaften det pyntes på dagen på julaften. kommer med bilde jeg og Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Juletreet blir ikke satt opp før lille julaften. Trodde alle gjorde det jeg. Det er jo da julestemningen kommer! NRK's program Kvelden før kveld! Grevinnen og hovmesteren! Blir jo bare å ødelegge hele julestemningen å sette opp treet før skolen er slutt. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Juletreet blir ikke satt opp før lille julaften. Trodde alle gjorde det jeg. Det er jo da julestemningen kommer! NRK's program Kvelden før kveld! Grevinnen og hovmesteren! Blir jo bare å ødelegge hele julestemningen å sette opp treet før skolen er slutt. Akkurat samme her. Men jeg ler ikke like mye av Grevinnen og Hovmesteren nå som da jeg var rundt 5-7... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 vi har aldri juletre Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Juletreet blir ikke satt opp før lille julaften. Trodde alle gjorde det jeg. Det er jo da julestemningen kommer! NRK's program Kvelden før kveld! Grevinnen og hovmesteren! Blir jo bare å ødelegge hele julestemningen å sette opp treet før skolen er slutt. Akkurat samme her. Men jeg ler ikke like mye av Grevinnen og Hovmesteren nå som da jeg var rundt 5-7... Jeg ler like godt hver jul Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg ler ikke like mye som første gangen jeg så den. Men jeg ler fortsatt meget godt av den. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Skal ta et fint ett når vi har pyntet det. Tror ikke det blir før lillejulaften. Dessuten pleier vi alltid å ha to. Så litt ekstra arbeid der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå