Gå til innhold

Kommentarer til The Whiteboard Project

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heisann,

jeg fikk det ikke til å virke. Bruker opera, og prøvde også i IE. Kjører XP64 bit, vet ikke hva annet du trenger av info. Fikk logget inn greit, men ikke skrevet noe, og jeg så heller ingenting på siden skrevet av andre. Logout virket.

Lenke til kommentar

Oi, dette var da ikke særlig heldig. Fikk samme problem når jeg prøvde med Opera 9.23. Fungerer fint med Firefox 2.0.3

Må være en endring jeg har gjort nå nylig, da det har funket fint før. Skal se på saken så fort som mulig.

Endret av ahlt
Lenke til kommentar

Selvfølgelig, har oppdatert posten min nå.

Selve nytteverdien på prosjektet ser jeg på som relativt liten. Det er en viss mulighet for at systemet kan funke som en notatblokk for brukere, holde orden på avtaler. Og om muligheten for å dele et "whiteboard" mellom flere brukere kommer, vil systemet også kunne brukes til organisering av prosjekter og liknende. Men i hovedsak er altså dette prosjektet startet for å oppnå erfaring, samtidig som å illustrere mange nyttige funksjoner ved bruk av jQuery.

Hvilken nettleser har du testet systemet i forresten IQ? Hadde vært kjekt å vite da jeg prøver å finne ut hva som kan forutsake problemet Mar1us har.

Endret av ahlt
Lenke til kommentar

Hei! Stilig prosjekt! Prøvde meg på dette for en stund siden, men har ikke kunnskaper om dynamisk webkoding eller Javascript (brukte script.aculo.us). Her er min: Klikk!. Regner med at det går greit at jeg implementerer autosavefunksjonen, da du la ut kildekoden til prosjektet ditt?

Endret av garanti
Lenke til kommentar

Fint at det også funker i Safari, har dessverre ikke funnet ut av problemet med Opera og IE enda.

lurer på om det er mulighet for og lage den sammen med en kalender så du får store blinkede melding om det skjer noe den dagen osv sån som bursdager osv

God idè! Men kan vell ta en god stund og utvikle. Men og feste datoer til notater er absolutt ingen dum idê. Vet ikke om jeg får tid til noe slikt med det første, har noen betalte oppdrag jeg må gjøre ferdig før jeg kan fortsette med whiteboardet.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har nå lastet opp ny versjon, og håper dere som opplevde problemer tidligere, nå vil få muligheten til å prøve ut systemet. Merk: opplever selv noen html feil med IE7.

Framover nå ønsker jeg å sette «editNote()» funksjonen i fokus. Med andre ord er jeg ikke fornøyd med hvordan en endrer notater. Jeg synes brukevennligheten er ganske fraværende slik den er nå. Noen innspill på dette?

Det er også aktuelt med en «settings side» for hver enkelt bruker. For eksempel hadde det vært kjekt å kunne aktivere/deaktivere autosave funksjonen, eller endre antallet sekunder den teller ned.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hm... Jeg prøvde dette, og det virker ganske så genialt, og har et pottensiale. Jeg skrev en liten kommentar i selve prosjektet(demo/demo), og skrev "idé" "´over e" og det så riktig ut, men etter jeg lagret og gikk inn på siden igjen, så ble det bare noen rare tegn ut av "é". Vet ikke om du kanskje vet om dette allerede :p

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...