Sacro Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre UTEN at de gamle savene mine må fjernes ? Har lest litt om en adapter som kan kobles til USB, men denne skal visst i følge ryktene bare kunne brukes EN gang per minnekort fra gamle dager! Hvis det virkelig er sånn blir nok den gode gamle PS2'en min stående en stund til! Virkelig synd at Sony ikke har lagt til en minnekortleser for gamle minnekort disen PS3 har støtte for PS1 og flere PS2 spill! Uansett, all informasjon er av interesse! Endret 17. desember 2007 av Sacro Lenke til kommentar
ShinQ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det finnes et adapter som du kan putte PS2 minnekortet i for å overføre til PS3 noe ala http://www.cduniverse.com/productinfo.asp?...amp;style=games. Det ryktet om at det bare kan brukes en gang per minnekort høres sbare altfor dumt ut. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Google dette: PS2/PSone memory card adaptor ps3 Så selges de helt sikker på Ebay om ingen norske nettbutikker har dem. Men det burde de.... AKIRA Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Google dette: PS2/PSone memory card adaptor ps3 Så selges de helt sikker på Ebay om ingen norske nettbutikker har dem. Men det burde de.... AKIRA Kjøpte dette adapteret fra Cdon.com: http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...9bbd574ccd19e75 Vet ikke om det ikke funker mer enn én gang... Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) --------------------------------------------- Fra CDuniverse: PS2 Memory card data transfer to PS3 Almost too easy to use and useless after that 2 minutes transfer. Sony is ripping players off but with a style and ease of use. Submitted by habba (Helsinki, Finland) PS3 Memory Card Adaptor This device works great uploading game data from PS1 and PS2 memory cards. The only problem I have is that it defaults to one slot an that makes it more difficult to load PS1 data since I uploaded 2 cards. Submitted by tmcp.cmcp (Scarsdale, NY) --------------------------------------------- Kan jo være mulig at den på CDon ikke bare virker i 2 minutter eller EN overføring som det ryktes om. Og JA, jeg er helt enig! Det hørest idiotisk ut å begrense dette. Endret 17. desember 2007 av Sacro Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg kjøpte meg en annen type Memory Card adapter, og den er det ingen begrensning på ihvertfall. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg kjøpte meg en annen type Memory Card adapter, og den er det ingen begrensning på ihvertfall. Hvilken kjøpte du? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg kjøpte den i en Game-butikk, det vel den her trur jeg. http://toys.hsn.com/ps3-memory-card-adapto...3350339_xp.aspx Lenke til kommentar
Sacro Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Det virker som at det er den originale fra Sony som er den med begrensinger på. Sikker på at det er denne du har kjøpt ? rett og slett litt skeptisk selv om det bare er 150kr Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kan brukast 1 gang ? Kva pokker snakker dere om. Kan det hende at det er meint at når minnekorta er overført så er dei overført og ikkje så mykje brukt for den dingsen lengre... Liksom litt begrensning i kor mange gonger ein gidd å overføre samme korta. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kjøpte en billig adapter fra eBay, og det er da ikke noen begrensning på hvor mange ganger man kan bruke den. Men hvis man har tenkt å spille PS2-spill kun på PS3 etter å ha overført filene, så har man jo ikke så mye bruk for adapteren etterpå. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Eg eier den fra sony og har overført flere kort på flere maskiner uten noe problemer. Skjønner ikkje helt ka dokker prate om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå