Danny92 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Walla! Jeg får ikke starta opp pcen nå og jeg instalerte ubuntu 6.6 får en uke siden. Jeg får problemmer når den kommer til "Checking root system", da kommer det opp en hell haug med feilmeldinger. Etter det kommer commando linjen opp der jeg ikke har noe annet å gjøre en å slå av pcen eller CTRL + D, da restarter den. Nå er jeg inne på ubuntu 6.6 live cd og det går ikke å mounte hardisken Da får jeg ikke henta tinga mine heller.. Noen som vet hva som kanskje er feil? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 One question, hvorfor driver du å innstallere en så gammel versjon av ubuntu? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Fordi pcen ikke er sjapp også ekke pcen så stabil.. Har bare 256 mb ram Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Da ville jeg heller installert en mindre systemkrevende versjon av Ubuntu, f.eks Xubuntu, i stedet for å installere en gammel (eldre) versjon. 6.06 er så gammel at lang-tids-supporten går ut neste vår (2008) Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Får ikke installert Xununtu 7.4. Den sier at den ikke greier å formatere den til EXT3! Derfor bruker jeg Ubuntu 6.6, men det er det samma nå. Jeg prøver å laste ned en annen linux versjon.... Lenke til kommentar
comicz Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kan det være at disken er gåen, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå