Gå til innhold

PS3 FW 2.10 Ute i morgen(18.12)


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
* Stemmeforandring

 

Stemmeforandring-funksjonen har blitt lagt til stemme- og videoprat. Gå til Stemmeforandring-guiden i Hjelp og støtte under PS3 på eu.playstation.com for å finne ut mer.

 

Med denne funksjonen kan du endre tonen til en stemme som er lagt inn med en lydenhet, for eksempel en mikrofon. Høye og lave toner kan justeres til fem forhåndsinnstilte nivåer. Du kan variere tonen når du bruker stemme- og videoprat under Venner.

 

Hmm... og hva er vitsen med dette? For å få 13-åringer til å høres ut som om de er litt mer voksne? :D

Lenke til kommentar
Håper de har fikset de greiene man hører når det er litt mye bass på musikkfilen..."BRFT-BRFT-BRFT-BRFT" med vokalene og resten av lydbildet innimellom hvert "BRFT". Tviler på at det er TV'en for den har ellers bra lyd i spill.

 

prøv å skru ned volumet på mediaavspilleren til 0 på ps3en. Så skrur du heller opp på tven eller stereo/surround anlegget hvis mulig? Når jeg hadde på +2 hadde jeg samme problem. så skrudde jeg ned til 0 å da ble problemet borte :!:

Lenke til kommentar
Interessant. Ser av forumet det blir linket til at det faktisk er tyngde i det ryktet.

Men... voice changer? Det kan bli utrolig irriterende etterhvert hvis folk begynner å

bruke det. :hmm:

 

Xbox Live hadde 5 år jubileum her i høst, og i forbindelse med det var det en del intervjuer med de folka som jobbet med live starten og har fulgt det videre også. I et podcast intervju ler de godt av den gangen de beta testet voice changer på Xbox live. De ler faktisk så de rister av at de i hele tatt kunne tenke på noe så dumt. Menn som pitcher stemmen til småpikestemmer osv.. I tillegg var det så irriterende at det første folk i sa over mikrofonen til hverandre var (hvis noen hadde det på) "turn off that voice thing" - og det var faktisk så forstyrrende at Microsoft fjernet muligheten før livetjenesten kom ut av beta. "First we thought it was a great idea, but it was our worst idea.. what the hell were we thinking??" Og så ler de godt igjen. http://centracomm.cachefly.net/majornelson...liveis5.mp3.mp3 - ca 14 minutter og 50 sek. ut i podcasten snakker de om det.

 

Spennende å se om dette blir noen suksess hos PS3 brukerne.

Tror vi PS3-brukere er litt mer voksne enn de fjortisene som bruker xbox live! :p (måtte bare)

Neida, jeg hater det allerede før det kommer om det blir mulig å bruke i spill, gi meg heller en EQ så det er mulig og fjerne litt bånn på de mic-ene. Samtlige talemicer har alt for mye bånn.

Lenke til kommentar
* Stemmeforandring

 

Stemmeforandring-funksjonen har blitt lagt til stemme- og videoprat. Gå til Stemmeforandring-guiden i Hjelp og støtte under PS3 på eu.playstation.com for å finne ut mer.

 

Med denne funksjonen kan du endre tonen til en stemme som er lagt inn med en lydenhet, for eksempel en mikrofon. Høye og lave toner kan justeres til fem forhåndsinnstilte nivåer. Du kan variere tonen når du bruker stemme- og videoprat under Venner.

 

Høres da virkelig ut som om at dette bare gjelder om du starte en voice/videochat ute i XMB, og altså ikke under online spill.

Lenke til kommentar
hvilke Blu Ray filmer er 1.1 egentlig? for ellers ser jeg ikke noe poeng for den nye 1.1 støtte...

 

De første BD-filmene som utnytter funksjonene i 1.1 kommer rett over nyåret. "War" skal såvidt jeg husker lanseres i starten av februar, og denne skal være blant de første filmene som støtter 1.1-profilen. Selv om du mener at det ikke er noe poeng for deg å ha 1.1-støtte for PS3 akkurat nå, er det likevel et poeng for Sony å klargjøre konsollen for denne profilen, siden PS3 er den mest utbredte BD-spilleren akkurat nå, og alle nye BD-spillere i fremtiden vil støtte denne profilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...