hitokiri Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nutel-kundenes abonnement sluttet å fungere i dag. Les mer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja vel, hva annet hadde man ventet seg? Makan, og så å nekte for det, noe som sikkert har hindret flere fra å bytte abonnement. Det kan umulig være videre koselig for dem å bare få meldingen at "fra nå av fungerer ikke telefonen din, beklager". Ufattelig latterlig. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Flere enn meg som har problemer med nutel sin side? Jeg har nutel, og jeg har også enda dekning. Jeg har en hurtigportering til Telenor, men jeg kommer til å bruke "nutel" så lenge det går... EDIT: der mistet jeg dekningen helt jaja, finne en telenor butikk som er åpen da, så jeg kan få meg et simkort. Endret 17. desember 2007 av jale Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du har dekkning, men har ikke mulighet til å ringe noen. Du kan motta samtaler og sms etter som jeg har forstått. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Neste gang jeg bestiller fra en plass som er så usikker skal jeg sjekke bakgrunnen bedre. Har betalt inn 400,- for ombytte til Nutel KillBill abbonoment, men de pengene tror jeg kan se lenge etter. Aner ikke hva som skjer med mobilen, har dekning enda med Telenor abbonoment. Har rettet krav mot konkursboet... men tviler jeg får noe som helst tilbake. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) kan fremdeles ringe og sende sms og sånt Nu kan jeg ikke sende sms og ringel lenger det sjedde cirka klokka 18.50 Endret 17. desember 2007 av Shuttle Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sånn kan det gå når det blir roting med noe i et litt kindre selskap. Synd, for noen av tilbudene var ikke dumme for de med lite penger. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er så lite sjokkert at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Glad jeg falt for fristelsen for å tegne nutel student abonnement... Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nutel er kjøpt opp =P ny artikkel..loss loss loss.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Nutel er kjøpt opp =P ny artikkel..loss loss loss.. Hva har du kjøpt, gjelda? Alle kunder er kuttet av for noen dager siden og de fleste har portert vekk... Hvem vil da kjøpe noe slikt? Med tanke på hvordan den siden er skrevet så skulle jeg nesten tro at den er hacket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg