Hawkn Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jeg skal opp til Setermoen i Januar engang. Har faktisk gledet meg en god stund til det, men har noen heftig beskymringer over nattsynet mitt som ikke er noe særlig bra. Er jeg sikra å bli sendt hjem igjen? Endret 17. desember 2007 av Hawkn Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kommer an på hvor dårlig du ser, er du blind i mørketiden når du går ute? Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Kommer an på hvor dårlig du ser, er du blind i mørketiden når du går ute? Så å si Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vil tro at du ender opp med oppgaver der du ikke er ute i mørket da, finnes nok av dem. Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Vil tro at du ender opp med oppgaver der du ikke er ute i mørket da, finnes nok av dem. Hva som helst, bare jeg ikke blir sendt hjem. Har gledet meg til militæret siden jeg 8 år. Snakk med en fyr som var der oppe og han trodd ikke det var sikkert at jeg fikk lov å tjenestegjøre når de tester forskjellige ting under innrykket, men vis jeg bare for lov til å tjenestegjøre er jeg storfornøyd. Kan sitte bak et skrivebord for all I care. Endret 17. desember 2007 av Hawkn Lenke til kommentar
trøls Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nattsynet ditt blir sannsynligvis ikke testet på sesjon eller innrykk. Lenke til kommentar
Lyngfisk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vet Forsvaret at nattsynet ditt er dårlig? Det er jo ikke akkurat noe du trenger å fortelle dem... Lenke til kommentar
Hawkn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Vet Forsvaret at nattsynet ditt er dårlig? Det er jo ikke akkurat noe du trenger å fortelle dem... Lurer på om jeg skal nevne det for de, de vil jo finne det ut før eller siden når vi er ute i felten. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 jeg har også elendig natt-syn, og fullført tjenesten uten større problemer. jeg var i HV, så vi hadde en del aktivitet i felt på natten. så lenge du ikke går på trær og slikt på natten går det vel bra, og vil du ut, så hold kjeft om det, sjansene er små for at de kaster deg ut hvis de plutselig finner ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå