Gå til innhold

Skal bygge ny pc, men........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal bygge meg pc før tg, men er i tvil om hva jeg skal kjøpe. Skal ha XP prossesor. Men hvilket HK ram skjermkort bør jeg velge? Har tenkt å brukt ca 25oo kr på skjermkortet.

Hvor mye har du tenkt til å bruke totalt da?

Det er litt viktigere en hva du har som budsjett for skjermkort.

dakkar deg da... greier du ikke å stave riktig? spis litt bokstavkjeks så går det nok over... :p

PS: er det Thoroughbred du mener?

Slike kommentarer tar du i PM eller lar de være. Tror de fleste skjønner hva personen mente med det han skrev.

Lenke til kommentar
Hah! Det kommer fra kjeften din, ja. Du klager alltid på tråder du, men bruker ikke PM.

Hva vet du om det? :shrug:

Tror jeg du vet fint lite om egentlig :yes:

Og jeg bruker PM regelmessig hvis du lurte.

Desverre så er det ikke alle som vet hva PM er for noe heller så.. :shrug:

Lenke til kommentar
Hva vet du om det?  :shrug:  

Tror jeg du vet fint lite om egentlig  :yes:  

Så hvorfor har jeg sett utallige poster fra deg som klager på andre brukere eller hva de har skrevet o.l?

Kanskje du bruker PM regelmessig, men da burde du bruke det litt mer.

Lenke til kommentar
Hva vet du om det?  :shrug:  

Tror jeg du vet fint lite om egentlig  :yes:  

Så hvorfor har jeg sett utallige poster fra deg som klager på andre brukere eller hva de har skrevet o.l?

Kan forsåvitt si meg litt enig i den der.

Lenke til kommentar

*host*flamewars*host*

Støtter akzjOn jeg også. Selv ville jeg ha gått for Asus A7N8X eller EPoX 8RDA+, 2xTwinMOS PC3200 256mb ram, en T-bred "B" og et Sapphire Radeon 9700 som du sparker opp i PRO-hastighet :D (såvidt jeg har fått med meg er de helt like, den vanlige versjonen kjører bare på litt langsommere hastighet. De andre her kommer sikkert til å korrigere meg ganske kjapt hvis jeg tar feil :yes: )

Lenke til kommentar

Så du syns det er slik at ingen skal si fra til en bruker hvis man mener at personen "flamer" en annen for f.eks rettskriving som i denne tråden?

jezus...

Lenke til kommentar
Så du syns det er slik at ingen skal si fra til en bruker hvis man mener at personen "flamer" en annen for f.eks rettskriving som i denne tråden?

jezus...

Det mener jeg ikke, og jeg har heller ikke sagt det.

Alt jeg sier er at hvis man skal klage på en tråd eller en bruker, så bruk PM, isteden for å henge ut personen i det offentlige.

Lenke til kommentar
Det mener jeg ikke, og jeg har heller ikke sagt det.

Alt jeg sier er at hvis man skal klage på en tråd eller en bruker, så bruk PM, isteden for å henge ut personen i det offentlige.

Å henge ut personer har jeg da ikke gjort, og heller aldri ment å gjøre det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...