Joachim_F Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 I dette ambisiøse strategispillet kan du ta kontroll over en hel galakse. Les mer Lenke til kommentar
Belinik Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 har nå spilt lost empire og for å være brutalt ærlig liker jeg ikke spillet noe særligt , med en gang du møter en ai styrt nasjon så erklærer de krig fortere enn du kan si fudge, hadde håpet på at lost empire : immortals var real time savner et skikkelligt romspill , siste spillet jeg likte som foregikk i rommet var galactic imperia 1-2 men krysser fingra så får en se når lost empire : immortals komemr ut Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 I tillegg til ny og forbedret spillmekanikk, har grafikkmotoren blitt skrevet fra bunnen av for å støtte DirectX 9 Dette er ett flott skrytemoment - i 2002 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Ren informasjon. Gamersgate tilbyr spillet. Men spillet i seg selv virket ikke interessant før neste versjon(immortals) muligens. Eneste jeg er fornøyd med sålangt er EVE Online. Prøver litt X3 Reunion også. Endret 18. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg