abene Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 En ny utvidelse gjør det mulig å skifte mellom mange forskjellige temaer i Firefox - eksempelvis jule-tema. Les mer Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 for det er så vanskelig å gå på "utvidelser" og endre tema -.- Lenke til kommentar
Paddo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 for det er så vanskelig å gå på "utvidelser" og endre tema -.- Poenget ver vel å kunne skifte tema uten å starte firefox på nytt. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Finnes det noe lignende til opera? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) er det bare jeg som sikke ser noen lenke på mozilla sidene? hadde jo installert det:) kanforresten skifte så mye du vill uten og starte ff på nytt Endret 17. desember 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Unyttig for min del, ser ikke vitsen med det. Men nå er jeg så gammeldags at jeg kjører 1.5 tema på FF 2.0 Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva er egentlig forkjellen på opera of firefox? Jeg har prøvd begge, men er vel ikke noen større forkjeller enn at i opera så kan du ha 9 forkjellige nettsider i sånne stilige luker? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er en del forskjeller med tanke på hvordan sider blir renderet, og da spesielt hvordan sider "designet for IE" blir renderet. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Moro Blei julesteming nå med -snowman - Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva er egentlig forkjellen på opera of firefox? Jeg har prøvd begge, men er vel ikke noen større forkjeller enn at i opera så kan du ha 9 forkjellige nettsider i sånne stilige luker? Du mener faner? Dette har firefox også, derimot burde du ikke startet denne diskusjonen her, flamewar ensured! Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hihihi tror temaene bare består av to bildefiler som brukes som vindusbakgrunn. Noen som vet hvor disse ligger. Kunne vært artig å laget noen selv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hehe, Snowman var kul Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hehe, Snowman var kul nå er det full jul i stua, bruker også snowman. installert jule screensaver og et fint desktopbilde hvor det snør.... edit: heter visst jul og ikke hjul.... Endret 17. desember 2007 av leifeinar Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hehe, Snowman var kul nå er det full jul i stua, bruker også snowman. installert jule screensaver og et fint desktopbilde hvor det snør.... edit: heter visst jul og ikke hjul.... Ah, jule desktop, hvor fant du det? Har ikke funnet noen fine selv. Hehe. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 http://themeworld.com HER og HER den siste der har jeg på desktop. er fullt av julegreier der :xmas: Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Stilig, dette må testes ut! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er denne utvidelsen ment kun for jule-themes, eller er det en "snarvei" til Tools->Addons->Themes? Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 whuhuu, den likte jeg! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva er egentlig forkjellen på opera of firefox? Jeg har prøvd begge, men er vel ikke noen større forkjeller enn at i opera så kan du ha 9 forkjellige nettsider i sånne stilige luker?Du mener faner? Dette har firefox også, derimot burde du ikke startet denne diskusjonen her, flamewar ensured!Nei, han meiner Speed Dial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå