Gå til innhold

Alle vil ha meg

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åh! så typisk!! alle jentevennene mine! samlet i en pen mix! nice :D

men asså! jeg synes ikke dere skal ta å poste linker til bildene fra slumber partyene våre! det er litt frekt!

jeg er selvfølgelig ikke med på bildet siden jeg tross alt var fotografen..

ps: hver enkelt av disse jentene kan lett omgjøres til en lyseblå eller orange.. please keep in toutch :wink:

Lenke til kommentar
idag har jeg 10% igjen...

Blir ikke så mange dame bilder på meg akkuratt nå...

Prøver å spare på gigan ved å skru av bildevisning, men det hjelper ikke, % bare faller og faller :'(

1gb holder ikke til de 20.000 sidene TN tror det skal gjøre... kjører Opera og merker at ALLE sider er flere ganger større enn 53kb som TN tror... den miste jeg har kommet over hittil var 3 ganger større....
Lenke til kommentar
Hehe, og telenor som påstår at du skal kunne laste ned xxx antall mp3 filer og diverse andre ting, og uendelig surfing??? neppe...................

ca 500.000 eposter uten vedlegg,ca 20.000 web sider (hvilket bare kan IKKE stemme...), 200 mp3 filer (skal vel bli 5,12mb per fil... stemmer kanskje...) og uendlig surfing...

1 GB passer for deg som hovedsakelig ønsker en fast Internett-regning i måneden og bruker Internett til å surfe og laste ned e-post, filmklipp og andre filer.
yeah right!!! hvis jeg bare surfer kommer jeg lett opp i 4,5gb så jeg har kuttet drastisk ned siden forige mnd...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...