bjaa Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kunne ihvertfall legge til en "Nye online Adsl" warning Har bare 23 % igjen av månedens kbote Hater stjelehor Lenke til kommentar
Odden Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 for å gjøre det enkelt så tar jeg hun med sort undertøy! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 for å gjøre det enkelt så tar jeg hun med sort undertøy!Jeg og Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Øverste rekke, nr. 9 fra venstre var desidert den peneste. Uansett. Og nr. 7 fra venstre på nest øverste rekke kom på en god andreplass... Noen som har nummeret til noen av disse? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 åh! så typisk!! alle jentevennene mine! samlet i en pen mix! nice men asså! jeg synes ikke dere skal ta å poste linker til bildene fra slumber partyene våre! det er litt frekt! jeg er selvfølgelig ikke med på bildet siden jeg tross alt var fotografen.. ps: hver enkelt av disse jentene kan lett omgjøres til en lyseblå eller orange.. please keep in toutch :wink: Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hmmm, favoritt fargen min er fiollillabesj. Går det PeNta? Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 lillabæsj? fysj!! håper du mente beige :wink: lillabeige.. eller lille og beige? hm.. for nok inbytte kan alt fikses Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Oopps :oops: en liten stavefeil der ja, og verden går ikke under av den grunn men jeg mener fiollillabeige Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hm.. det er oppskrytt å lese hele ord.. :oops: stripete fiolillabeige går ann? mye enklere slik.. eventuelt prikkete! polkadots.. siden det trossalt er SÅ INN!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du kunne ihvertfall legge til en "Nye online Adsl" warning Har bare 23 % igjen av månedens kbote Hater stjelehor heldig gris 45,7% Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du kunne ihvertfall legge til en "Nye online Adsl" warning Har bare 23 % igjen av månedens kbote Hater stjelehor heldig gris 45,7% MUAHAHAHA, jeg fikk ADSL en uke før den driten kom Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 idag har jeg 10% igjen... Blir ikke så mange dame bilder på meg akkuratt nå... Prøver å spare på gigan ved å skru av bildevisning, men det hjelper ikke, % bare faller og faller :'( Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 idag har jeg 10% igjen...Blir ikke så mange dame bilder på meg akkuratt nå... Prøver å spare på gigan ved å skru av bildevisning, men det hjelper ikke, % bare faller og faller :'( 1gb holder ikke til de 20.000 sidene TN tror det skal gjøre... kjører Opera og merker at ALLE sider er flere ganger større enn 53kb som TN tror... den miste jeg har kommet over hittil var 3 ganger større.... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hehe, og telenor som påstår at du skal kunne laste ned xxx antall mp3 filer og diverse andre ting, og uendelig surfing??? neppe................... Mamma har forresten begynt å vurere adsl her :D då blir det ikkje telehor neih! tiscali blir nok et både billigare og bedre alternativ Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hehe, og telenor som påstår at du skal kunne laste ned xxx antall mp3 filer og diverse andre ting, og uendelig surfing??? neppe................... ca 500.000 eposter uten vedlegg,ca 20.000 web sider (hvilket bare kan IKKE stemme...), 200 mp3 filer (skal vel bli 5,12mb per fil... stemmer kanskje...) og uendlig surfing... 1 GB passer for deg som hovedsakelig ønsker en fast Internett-regning i måneden og bruker Internett til å surfe og laste ned e-post, filmklipp og andre filer. yeah right!!! hvis jeg bare surfer kommer jeg lett opp i 4,5gb så jeg har kuttet drastisk ned siden forige mnd... Lenke til kommentar
Aem_Kei Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vi må ha flere sånne bilder her ja... hehe... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Aem_Kei: "flere" bilder? har no ikkje vert så mange bilder i denne tråden at det gjør noke då såå.... Og en ting til: <hissig>FJERN DEN AVATAREN!</hissig> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå