Gå til innhold

Multifunksjonsskriver - hva bør jeg velge?

qtip

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser også etter en rimelig mltifunksjon, så jeg henger meg på her. Jeg har ikke peil på hva som finens av skrivere desvere, så jeg ikke svare, men jeg kan ihvertfall si at scaning nesten garantert lages av scanneren som en .BMP eller annen ukomprimert format. Vanligvis er det du selv som står annsvarlig for å komprimere den slik som du vil ha den.

Jeg ser helt etter en nettverksskriver, men den kan fint være kablet, for så lenge den står koblet på nettverket så trenger jo bare PCen å være koblet på via trådløst, så har du jo samme funkson (ved midnre du er avhengig av at skriveren skal stå på en spesifikk plass hvor du ikke kan ha noen kabel, og det er jo skjeldent tilfelle.

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg har Canon MP600 og er veldig fornøyd.

Kopierer,scanner og skriver ut på DVD/CD.

Den er ikke trådløs men jeg deler printeren over nettet så jeg gidder ikke bruke penger på den trådløse versjonen som er mye dyrerer.

Se på dinside.no for en del tester av printere.

EDIT:Det er 610 jeg mener og ikke 600.

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Selv om mp600r er trådløs vil jeg ikke anbefale denne da 600 serien er relativt gammel. Har selv akkurat kjøpt en mp610 og er kjempefornøyd sålangt.

Vet heller ikke hvor nødvendig trådløst bettverk er på printere i disse dager da de fleste har en eller annen form for nas/ekstern lagring som ofte har innebygget mulighet for tilkobling av printer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...