hardrain Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kjøpte trådløst Linksys trådløs-adapter G 2.4 GHz til min tre år gamle pc med windows XP. Jeg finner nettverket og har god hastighet. Men - hvor har det blitt av Brukerkontoer i min Windows? Nå får jeg bare opp Eier-oppsettet, mens andre familiemedlemmer ikke får tak i sine. Når jeg trkker Start-Logg av, får jeg bare spørsmål om jeg vil logge av. Og svarer jeg ja, så logger jeg bare av... Når jeg avinstallerer Linksys-programvaren, fungerer alt normalt igjen. Noen triks anyone? Lenke til kommentar
hardrain Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Får melding om at det er fila GTGina.dll som ødelegger. Og den fila brukes av Linksys-programmet. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fikset dette hos en kompis på fredag faktisk. Linksys programmet slår av hurtig av- og pålogging, slik at velkommstskjermen forsvinner. Her er det jeg gjorde for å fikse problemet. Avinstaller Linksys adapteren via Kontrollpanelet -> Restart maskinen -> Når Windows ber om driver, kjører du bare automatisk installasjon (med linksys cd i cdrommen). Driverene blir funnet på CD-en. -> Bruk Windows sin innebygde trådløstjeneste for å logge på nettverket. Lenke til kommentar
hardrain Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Takk - skal prøve dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå