Shar Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når jeg eer innpå CS 1.6 og trykker på Find Servers hører jeg et klikk og så kommer ikke listen opp Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sjekk om firewall/brannmur blokkerer CS (hl.exe). Lenke til kommentar
Shar Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 det kommer ofte opp sånn melding at half-life launcher blir blokkert, da trykker jeg alltid Stopp blokkering, men det kommer opp hele tiden. Single player på CZ virker Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Prøv å disable anti-virus/firewall/brannmur og prøv da. :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er det slik at selve "Find Servers" ruten ikke kommer opp? Jooakim, er det ikke noe man kan skrive i launch options om dette er problemet? (-server o.l?) Lenke til kommentar
Shar Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Ja nettop, selve Find Servers ruten kommer ikke opp men New Game og Options virker fint. Det virket fortsatt ikke når jeg slo av brannmuren.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Nå har jeg ikke peiling på 1,6 så veit ikke om dette fungerer. Høyreklikk på Counter strike - Trykk alternativer / properties - Trykk "set launch options" - Skriv inn: -server -servers -find servers -findservers (kopier og lim) Huskt at "-" tegnet må være der. Åpne CS. Se om det fungerer. -Har ikke peiling på 1,6 så om dette ikke fungerer, får du vente på noen andre. - Endret 18. desember 2007 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Shar Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) ok skal prøve Nei, det virket ikke, Endret 18. desember 2007 av Shar Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dette skjer på meg av og til også, men det første jeg gjør for å fikse det er å restarte Steam et par ganger, som vanligvis hjelper. Hvis det fortsatt ikke funker, skrur jeg av hele brannmuren og lignende beskyttelsesprogrammer, og prøver "find servers". Dette hjelper alltid for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Men kan du åpne "find servers" i STEAM? Der man åpner friend list osv i steam, står det servers. Kommer den opp? (Sier om problemet ligger i steam eller CS) Lenke til kommentar
Shar Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg skal skjekke det.. Yes, det virker fett, er vist noe galt med CS men dette kan jeg level med.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Fint å høre det ordnet seg. Men når det har noe med CS å gjøre, kan du prøve å re innstallere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå