Vannfrisk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei! Jeg har et sånn smykke som deles på midten, og så har man hver sin halvdel. På den ene halvdelen er det ei jente, mens på den andre er det en gutt. Hvem skal ha hvilken del? Jenta skal ha guttedelen og omvendt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jenten burde i teorien gå med guttedelen og omvendt, rent symbolsk. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 I teorien burde også dette være noe for unger mellom 10-13. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Nå har det seg slik at dette var et smykke jeg fikk hos faren min da jeg var 5, så det er ikke akkurat noe noen av oss har sprunget på gullsmeden for å kjøpe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg syntes det er teit å sette aldersgrense på slikt, det er søtt, enten det er to trettenåringer, to syttenåringer eller to femtiåringer som gjør det. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Der er jeg enig. Kan være at snublefot drev på med ved den alderen, og derfor forbinner det med da. Jeg tenker mer som snublefot om vennesmykker Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det er for teit å sette aldersgrense på sånt. Alt er assosiasjoner, eller et ønske om nye assosiasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå