mcgroven Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå kan du sikre deg klassikerne Uplink, Darwinia og Defcon for nesten ingenting. Les mer Lenke til kommentar
alveq Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Defcon er konge! Tar litt tid å komme inn i taktikken bare. Får vel kanskje kjøpe de andre nå også? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Røverkjøp ja, har alle 3. Selv liker jeg best Darwinia, er et av mine favorittspill. Stemningen er upåklagelig. Musikken fra Trash80 passer veldig bra:) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Auuda, lenkene til Uplink-reviewen (side 2 og 3) er brutte Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Fungerte for meg nå, men de har vel vært inne å fikset det Denne pakken MÅ bare kjøpes hvis man ikke har dem fra før, min favoritt er Uplink, knallspill. Hadde kontakt med Introversion da jeg skrev for Gamereactor tidligere, hyggelige folk, og en utvikler som absolutt trenger støtten til folket, er så altfor få av små uavhengige utviklere nå om dagen. Endret 18. desember 2007 av kristian.k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg