TomRon Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hei. Jeg har et Asus CUV4X hovedkort, pentium III 800mhz prosessor 2x128ram, + 1x256 ram Under installasjon av både norsk og engelsk installasjon av XP (ja, jeg har prøvd både engelsk og norsk) stopper installasjonen på filen driver.cab, og maskinen henger seg helt. Noen som vet hva dette kan skyldes? Har prøvd å bytte ut rambrikkene, prøvd en og en rambrikke osv hjalp lite... har ikke dyttet i lydkortet og modemet, bare skjermkortet som står i + tastatur og mus hjelp mottas med stor takk! hilsen !frustrert! Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Prøvd å skifte CD-Plate, evt. CD-ROM? Lenke til kommentar
TomRon Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 ja, har prøvd det også! Hjalp lite.... :-/ Lenke til kommentar
TomRon Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 gav etterhvert opp å få lagt inn XP, og prøvde heller å legge inn windows 98, og det gikk knirkefritt! Noen som kan forklare meg hvorfor jeg ikke fikk lagt inn XP? hilsen en undrende Nisse Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 driver.cab er veldig svær. Den tar MYE lengre tid å få kopiert enn de andre filene. Hos meg ser det ut som om installasjonen låser seg, men etter ganske lang tid så fortsetter den. Kan hende det ikke er tilfelle hos deg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hei.Jeg har et Asus CUV4X hovedkort, pentium III 800mhz prosessor 2x128ram, + 1x256 ram Ta ut den ene minnebrikken, den som er 256MB. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Du må aktivere en komprimeringsfunksjon på harddisken. Husker ikke helt hva fila het (har den hjemme). Denne legges på en dos-disk og aktiveres med /s-parameter. Kanskje drivespace.exe ? A:drvspace /s eller kanskje det var noe med diskxxxx.exe.... who knows.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå