Joachim_F Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har du lyst til å leve deg inn i et episk rollespill denne jula? Nå kan du teste en stor demo av The Witcher. Les mer Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 The Witcher anbefales på det varmeste, et meget bra rollespill etter at patchene kom. Kjøp originalversjonen om du kan! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 D.I.G.G!! har ventet på en demo! skal tetset så fort eg kommer hjem fra skulen Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Husker jeg fulgte litt med på utviklingen av dette spillet for et par år siden, laster ned nå Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har hørt mye skryt av dette spillet. Skal bli spennende å teste det. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Dette er helt klart årets spill-opplevelse, og jeg anbefaler alle som er bare litt interessert i RPG til å kjøpe det med en gang. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Har ikke hatt tid til å teste demoen enda. Jeg likte Oblivion ganske godt, vil jeg da like dette spillet? Eller er det to helt forskjellige spill? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 To helt forskjellige spill. Witcher bruker en kraftig oppgradert versjon av Aurora-motoren, kjent fra Neverwinter Nights og Knights of the Old Republic. Men jeg synes at Witcher er langt bedre enn Oblivion selv om du ikke får den totale friheten som Oblivion har, det er min personlige mening. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Men hadde kansje vert en fordel at demoen hadde virket.Får jo bare feilmeldinger når eg skal starte det om at noen filer mangler Lenke til kommentar
gorane Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Samme her, får opp en feilmelding om at det mangler en .dll-fil... Nedtur.. Noen som vet hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg