trettifire Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Heisann Jeg har en Hiper 580 stående i kabinettet mitt, en meget god strømforsyning som godt skal klare å dra systemet iht signatur (skal trenge 510W på absolutt full guffe). Jeg har installert vannkjøling i systemet for å få maskinen så stille som mulig, men dessverre har strømforsyningen satt det hele i skyggen ved å gå som en 737 hele tiden. Det jeg lurer på er om det vil lønne seg å kjøpe ny og større strømforsyning eller om grunnen til at vifta går som besatt er at det er varmt inne i kabinettet og derved vil enhver strømforsyning kjøre vifta på full guffe? Vet at northbridge på p5n32e-sli er sinnsykt varm og at det ikke blir bedre av at jeg kjører SLI. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det kan muligens hjelpe om du kjøper noen vifter til kabinettet som trekker inn og ut luft. Men om Hiperen er veldig stresset, så vil den bruke en del strøm og bråke en del, samtidig som den blir varm. Husk at hiper har "bare" 360WATT på 12 volt railen, som det trekkes mest av per i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå