kristoffer86 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Jobber som nyutdannet ing og er rimelig ny i bransjen...startet i august. Føler ikke at jeg har lært så utrolig mye på de månedene egentlig...vet ikke om jeg burde ha lært mer. Altså jeg sitter liksom ikke med engne prosjekter og styrer ingenting selv enda...er det normalt etter 5 måneder. Jobber på fler4e prosjekter med å hjelpe andre men har ikke fått noe betydelig ansvar enda. Hva er vanlig opplæringstid.Altså før man får egne prosjekter osv. Vet dette er individuelt, men sånn gjennomsnittlig? Endret 17. desember 2007 av kristoffer86 Lenke til kommentar
gorber Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det kan vel gå endel måneder, avhengig av hvor moden du er. No offence, men med et skriftspråk som ditt virker du ikke særlig høyt utdannet. Lenke til kommentar
kristoffer86 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Det kan vel gå endel måneder, avhengig av hvor moden du er. No offence, men med et skriftspråk som ditt virker du ikke særlig høyt utdannet. He he jeg vet det, var mange skrivefeil der .Jeg så det når jeg leste over det selv. Skrev det i farta og trykket feil en del ganger. Klarer å skrive bedre enn det der da. Har 3 årig høgskole så er egentlig ikke kjempe høyt utdannet. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg går ingeniøren selv og ut i fra hva jeg har hørt fra de få jeg kjenner fra industrien så må du regne med å "starte i det små" Og få mere ansvar når sjefen (evt med overtale fra deg) mener du er klar for det. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, man må nesten regne med å være faksoperatør og kaffetraktermester en stund. Du overtar ikke Helge Lund sin stol med det første liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå