V-by Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hoy. Har gått til anskaffelse av en 83 mod mazda 626. Men vindusviskerne fungerer ikke. Jeg setter på viskerne, men det tar utrolig lang tid før de starter å viske, kan vel ta alt fra en halvtime til flere timer før de starter. Og dette vet jeg kommer til å bli utrolig plagsomt når det snør eller regner. Noen som vet hva som kan fikses, og om det kan gjøres selv av en som har 0 peiling på bil? Men det er vel bare en mekanisme som slår på vindusviskerne som er defekt, da de går fint når de først begynner. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Du kan jo stikke på høggern å få tak i ny viskermotor (eller hva nå det heter). Kan umulig koste mye. Mye liggans trundt omkring Sjekk også om det lukter av viskermotoren som står i. Mulig den spinner Dem er lett å bytte, og ser ca sånn her ut Endret 17. desember 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Er du heldig kan det bare være hastighets spaken som er defekt. Fort gjort å prøve en fra bil opphugger. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 Er du heldig kan det bare være hastighets spaken som er defekt. Fort gjort å prøve en fra bil opphugger. Hva er det? ligger den i vindusviskermotoren? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er du heldig kan det bare være hastighets spaken som er defekt. Fort gjort å prøve en fra bil opphugger. Hva er det? ligger den i vindusviskermotoren? Det er den spaken ved rattet du skrur viskerne på og av med. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få byttet motoren? Får skrudd opp mutterne rundt og slikt. Men den "greia" som gjør at vindusviskerne visker, sitter fast nedi "hullet". Noen som vet hvordan jeg skal greie å få den ut derifrs? Virker som den sitter fast i noe... Endret 15. januar 2008 av V-by Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Anyone? *bump* Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Mener du mutteren til selve vindusviskerbladet? Tror du kommer til motoren endten ved torpedoveggen, under pansersjolded(rett under viskerne) eller litt tvilsomt fra innsiden av bilen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Når jeg skrur av motoren, så er det en "pinne" som går ned i et hull som leder til under selve viskerne. Det er der et sted denne "pinnen" sitter fast. (Jeg kan jo faen meg ingen ting jo ) Endret 16. januar 2008 av V-by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå