cyclo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Noen som vet om man får tatt med et lite (størrelse nødstrøm) batteri i håndbaggasje, evt. innsjekket baggasje på innenlandsfly i Norge? Dette haster litt. Endret 17. desember 2007 av cyclo Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nei. Det kan umulig være lov, siden det er elementer som kan gjøre mye dårlige ting på flyet i luften. Du må regne med at du ikke får det ja. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ring flyselskapet og spørr. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Lurer litt på dette ja. I sas sine forskrifter står det at man ikke kan ta med batterier som kan lekke, så jeg antar at det betyr blybatterier... Får vell sende avgårde en e-post. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ja, send en e-post siden dette haster sånn, da er du garantert hurtig svar... Det tar deg fem minutter og ta en telefon og få svar på dette. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Nja. Jeg sjekket "bruksanvisningen" på batteriet, og der stod det advarsel at batteriet kan lekke. Så da er vell saken grei. Får kanskje prøve å mekke meg et alternativ ved hjelp av oppladbare småbatterier, men jeg får vell lage en post om det i elektronikk. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Heh. Hele greia løste seg. Jeg fant ut at jeg hadde et par batterier til drillen min som jeg kan bruke, og dette er av samme type som laptopbatterier, så det må gå bra. Så nå angrer jeg på at jeg kjøpte det steintunge blybatteriet, og laderen. Nåja. Kanskje jeg finner noe smart å bruke det til i hjemmet. Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva skal du med batteriene på flyet? Antenne C4 eller no sånn? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Jupp, tenkte å lage mitt eget lille 9/11. Eh. Eller kanskje ikke Jeg skal rett og slett ha med meg en del ustyr som krever strøm til et annet sted av landet. Jeg skal ikke bruke det på flyet så det blir sendt i baggasjen. Men når jeg kommer fram vil jeg ha behov for å kunne kjøre utstyret fra et batteri. Og det blir jo ganske dyrt i lengden om man må kjøpe nytt batteri hver gang man drar et nytt sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå