taco_9000 Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hei! jeg skal bygge pc jeg har vært på qxl,komplett og multicom men er det noen andre steder jeg kan handle bilig? :o takker på forhånd Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 prøv på www.flexi-data.no de er litt billigere enn komplett... par kroner, men det kan fort bli mange sparte kroner der[/url] Lenke til kommentar
TrengerLittHjelp Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 På hardware.no er det pris guider. Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 hvis du fører musen 5 cm opp kommer du på "WEBSHOPGUIDEN" .. ikke så dum Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 På min skjerm ble det 7,5 cm fra toppen av innlegget hans og nederts på linken Webshopguiden :smile: Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Liker best www.komplett.no jeg da..... Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 nei nei nei, www.itbutikken.no er den billigste! slår psdata, komplett og multicom på de fleste områder! men det viktigste er at du sjekker litt rundt omkring og prøver å finne de billigste delene. noe kan være billig her, mens det er dyrt der osv så let masse! ps: det lønner seg å kjøpe så mye som mulig fra samme butikk, selv om prisen på CPU'en f eks er 50 spenn dyrere enn et annet sted fordi du må betale ca 110,- i porto for hver butikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå