cyclo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Står å lese i dagens VG: Han var på vei ut fra 7/11 i Hegdehaugsveien og idet han fikk øye på politiet begynte han å løpe. Det er jo et sikkert tegn på at du har noe å skjule, sier Belle. Sier du det? Det hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ser ikke gullkornet i det her gitt. Gullkorn skal forresten komme fra forumet og ikke fra www generelt. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Politiet er faktisk ikke så dumme som man tror Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Gullkorn skal forresten komme fra forumet og ikke fra www generelt. Bare i "gullkorn"-delen av forumet. Hvordan fraværet av humor skal forklares vet jeg ikke.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ohh, beklager, trodde det var i gullkorndelen Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Gullkorn skal forresten komme fra forumet og ikke fra www generelt. Kremt. Nå var det kanskje derfor jeg postet i Humor og ikke i gullkorn? Edit: var visst allerede påpekt... Endret 17. desember 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå