Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 jeg har store søvnproblemer mener jeg selv. jeg kan legge meg og sove og alt går bra. så våkner jeg i 2 tiden og blir våken lenge. enten til jeg skal stå opp, og da blir dagen vanskelig. elelrs så sovner jeg i 4-5 tiden og får også en vanskelig dag. dette kan skje alle dager i uken, helg eller. er gutt 17. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sover du noe på dagtid? Har du noe som plager deg, som kan gjøre at du blir urolig? Ellers hvordan er dietten din? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 sliter selv med søvnen for tiden.. Tror det pga skolen.. Ordner seg til ferien.. både for meg og deg.. nyt ferien og slapp helt av.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 nei sover ikke på dagtid. om jeg har en helt perfekt døgnrytme såkan dette skje. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det har nettopp blitt foretatt forskning med søvn og det kom frem at dersom du sitter foran PCen eller TV/Lerret eller hva det måtte være av slike "skjerm" rett før du legger deg så forsetter hjernen å jobbe svært intenstivt. Som resulterer i dårlig/lite søvn. Jeg sluttet selv og satt heller og leste litt i blader eller bøker i sengen 1 time før leggetid, og det hjelp noe utrolig! Mulig du skulle testet det ut? Dessverre så har jeg ikke noe Link til denne forsningen for jeg fikk høre det på en helse konferanse i Canada noen mnd siden. Endret 17. desember 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det har nettopp blitt foretatt forskning med søvn og det kom frem at dersom du sitter foran PCen eller TV/Lerret eller hva det måtte være av slike "skjerm" rett før du legger deg så forsetter hjernen å jobbe svært intenstivt. Som resulterer i dårlig/lite søvn. Jeg sluttet selv og satt heller og leste litt i blader eller bøker i sengen 1 time før leggetid, og det hjelp noe utrolig! Mulig du skulle testet det ut? Dessverre så har jeg ikke noe Link til denne forsningen for jeg fikk høre det på en helse konferanse i Canada noen mnd siden. Word! Kanskje derfor jeg sliter litt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå