Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hjelp store søvnproblemer.

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg har store søvnproblemer mener jeg selv. jeg kan legge meg og sove og alt går bra. så våkner jeg i 2 tiden og blir våken lenge. enten til jeg skal stå opp, og da blir dagen vanskelig. elelrs så sovner jeg i 4-5 tiden og får også en vanskelig dag.

dette kan skje alle dager i uken, helg eller.

er gutt 17.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har nettopp blitt foretatt forskning med søvn og det kom frem at dersom du sitter foran PCen eller TV/Lerret eller hva det måtte være av slike "skjerm" rett før du legger deg så forsetter hjernen å jobbe svært intenstivt. Som resulterer i dårlig/lite søvn.

Jeg sluttet selv og satt heller og leste litt i blader eller bøker i sengen 1 time før leggetid, og det hjelp noe utrolig!

Mulig du skulle testet det ut?

Dessverre så har jeg ikke noe Link til denne forsningen for jeg fikk høre det på en helse konferanse i Canada noen mnd siden.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Det har nettopp blitt foretatt forskning med søvn og det kom frem at dersom du sitter foran PCen eller TV/Lerret eller hva det måtte være av slike "skjerm" rett før du legger deg så forsetter hjernen å jobbe svært intenstivt. Som resulterer i dårlig/lite søvn.

Jeg sluttet selv og satt heller og leste litt i blader eller bøker i sengen 1 time før leggetid, og det hjelp noe utrolig!

Mulig du skulle testet det ut?

Dessverre så har jeg ikke noe Link til denne forsningen for jeg fikk høre det på en helse konferanse i Canada noen mnd siden.

Word! Kanskje derfor jeg sliter litt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...