HulkHaugen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er for tiden kunde i DnbNor, men har hatt et par opplevelser der nå jeg ikke liker, og vil bytte bank rett og slett som en prinsippsak. Da tenkte jeg for anledningen og gå rundt i de forskjellige bankene, og få best mulig tilbud. Hva annet enn renten er intressant ved bankbytte? Jeg har et så kalt førstehjemslån på 850k, et forbrukslån på 50k og ett MasterCard på -25k, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Greenspis Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du bør kanskje vurdere å vente til Mai neste år, kom over dette nylig: Fra 1. mai 2008 blir det enda enklere å bytte bank. Forbrukerrådet håper at mange vil benytte seg av muligheten. – Det som skjer neste år er at avtalegiroer, spareavtaler, trekkavtaler og lignende følger med når kunden bytter bankforbindelse. Det er ikke nødvendig å gjøre alle disse avtalene på nytt med den nye banken, sier underdirektør Lasse Billington i Forbrukerrådet til NTB. http://www.ba.no/nyheter/irix/article3189310.ece Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Du bør kanskje vurdere å vente til Mai neste år, kom over dette nylig: Fra 1. mai 2008 blir det enda enklere å bytte bank. Forbrukerrådet håper at mange vil benytte seg av muligheten. – Det som skjer neste år er at avtalegiroer, spareavtaler, trekkavtaler og lignende følger med når kunden bytter bankforbindelse. Det er ikke nødvendig å gjøre alle disse avtalene på nytt med den nye banken, sier underdirektør Lasse Billington i Forbrukerrådet til NTB. http://www.ba.no/nyheter/irix/article3189310.ece Ja var inne på tanken, men det som "bekymrer" meg er vel egentlig bare efaktura.. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 eFaktura kommer automatisk til din nye bank, det går på personnummeret. Men du må passe på at avtalegiro og faste trekk blir endret, hvis du skulle ha noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå