Gå til innhold

Ryktebørsen før Macworld Expo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den minner forøvrig litt om Intels konseptmaskin "Metro" som også har design høyt prioritert.

Slik som det står i artikkelen mener du?

 

I mai kom Intel med en konseptmaskin som veier 600 gram, er 17,7 mm tykk, har en batteritid på 14 timer, NAND Flash og Wi-Fi blant mye annet. Som nevnt er dette en konseptmaskin, men det er fullt mulig å produsere og dette kan gi en pekepinn på mulighetene Apple har innen dette feltet.
Lenke til kommentar

Alt dette summert opp fra rykter som igjen spinner ut fra andre rykter, som bruker hverandre til å forsterke sine egne rykter, pluss at noen har hørt fra en som kanskje så en "MacBook med metallisk utseende, men den var mye tynnere enn den vanlige MacBook'en" på Apple Campus.

At Hardware.no (og flere andre) velger å kalle en bærbar med 13" skjerm for ultraportabel er litt drøyt, imo. Eller er dagens MacBook og alle andre 13,3" ultraportable også?

Lenke til kommentar

Tviler egentlig på noen Tablet-PC. Men i så fall er det nok integrert i den nye MBP-en.

 

Liker ryktene. Men håper bare den ikke blir alt for dyr. Hadde i tillegg blitt utrolig glad hvis de hadde lansert en laptop med større oppløsning enn MacBook, men samtidig ikke kosta 17k. Syns det blir litt mye å betale 9000 ekstra for litt større oppløsning.

Lenke til kommentar

Tror nok en oppgradert iPhone kommer ja, med 3G og opptil 32 GB minne. Dessverre tviler jeg på at den får radio og innebygget mikrofon. Når skal Apple skjønne at folk vil ha dette? Men jeg håper den får utskiftbart batteri.

 

Ellers kan det jo hende at de introduserer en ultraportabel MacBook Pro sammen med en iTablet - i samme maskin! Jeg ser da for meg at PCen sitter i skjermen og at skjermen da kan taes av tastaturdelen, slik at det blir en iTablet med touch screen. Det hadde vært genialt! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...