morgenutgaven Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ryktene er mange før Macworld Expo går av stabelen i januar. Her er det heteste sådane. Temaside: Mac Les mer Lenke til kommentar
stormx Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Blir spennende å se hva det blir.. Håper på en ultraportabel mbp jeg! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 En ultraportabel MBP med trykkfølsom dippedarier? Ja takk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 12-13" bærbar med bare 600 gram er jo helt vilt. Den minner forøvrig litt om Intels konseptmaskin "Metro" som også har design høyt prioritert. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vær så snill å gi meg en ny skjerm! Med mulighet for justering i høyden! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Den minner forøvrig litt om Intels konseptmaskin "Metro" som også har design høyt prioritert. Slik som det står i artikkelen mener du? I mai kom Intel med en konseptmaskin som veier 600 gram, er 17,7 mm tykk, har en batteritid på 14 timer, NAND Flash og Wi-Fi blant mye annet. Som nevnt er dette en konseptmaskin, men det er fullt mulig å produsere og dette kan gi en pekepinn på mulighetene Apple har innen dette feltet. Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ultraportabel MBP og en tablet-PC? Neppe. Hvorfor i all verden skal de ikke kunne kombinere dette i én og samme enhet med trykkfølsom skjerm og et brukergrensesnitt àla iPhone/iPod Touch? Et eventuelt tastatur på en slik sak vil jo bare være i veien 90% av tiden uansett. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg vil ha tastatur, hvis ikke gidder jeg ikke å kjøpe den. Ett eller annet touch-system er heller ikke å fordra. Lenke til kommentar
djchange Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Alt dette summert opp fra rykter som igjen spinner ut fra andre rykter, som bruker hverandre til å forsterke sine egne rykter, pluss at noen har hørt fra en som kanskje så en "MacBook med metallisk utseende, men den var mye tynnere enn den vanlige MacBook'en" på Apple Campus. At Hardware.no (og flere andre) velger å kalle en bærbar med 13" skjerm for ultraportabel er litt drøyt, imo. Eller er dagens MacBook og alle andre 13,3" ultraportable også? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tviler egentlig på noen Tablet-PC. Men i så fall er det nok integrert i den nye MBP-en. Liker ryktene. Men håper bare den ikke blir alt for dyr. Hadde i tillegg blitt utrolig glad hvis de hadde lansert en laptop med større oppløsning enn MacBook, men samtidig ikke kosta 17k. Syns det blir litt mye å betale 9000 ekstra for litt større oppløsning. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror nok en oppgradert iPhone kommer ja, med 3G og opptil 32 GB minne. Dessverre tviler jeg på at den får radio og innebygget mikrofon. Når skal Apple skjønne at folk vil ha dette? Men jeg håper den får utskiftbart batteri. Ellers kan det jo hende at de introduserer en ultraportabel MacBook Pro sammen med en iTablet - i samme maskin! Jeg ser da for meg at PCen sitter i skjermen og at skjermen da kan taes av tastaturdelen, slik at det blir en iTablet med touch screen. Det hadde vært genialt! Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg er faktisk en som tviler på at en oppdatert iPhone (med 3G) kommer - men jeg tar sikkert feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå