ThUnD3rM0rPh Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 jeg har nettopp prestert å ødelegge min eheim 1048. jeg hadde en lekasje fra intake nipplen min å prøvde å skru den bedre fast, og det ende opp med at jeg knekte inntaksrøret. så det jeg lurer på er om at det finnes noen der ute som har en eheim 1048 som er død men ellers i fin stand. for det eneste jeg trenger er jo intake delen. jeg vill selvsagt betale porto for forsendelsen. viss du føler deg i et givende humør send meg en melding, så sender deg den informasjonen du trenger jeg. på forhånd takk Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Jeg er nok like lur som deg. klarte å øderlegge min på samme måten. Men jeg bare limte den med araldit. og satte en slsngeklemme funt røret. tett som ei potte den ! Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 ja jeg har jo tenkt på det, men en "ny" del er jo det beste. jeg må vel ta meg en tur på byen i morgen for å handle lim. for det eneste jeg har i huset er Arctic silver thermal adhesive, å det er jo litt dyrt i bruk Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 hehe. du får prøve å lime ja. hvis du skal ha pumpen nedsenkt. er det jo ikke noe vits å lime, men skal du ha den utefor, er det litt lurt at den er helt tett..... du må bare prøve deg frem Lenke til kommentar
ThUnD3rM0rPh Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 jeg skal ikke nedsenke den, så jeg må vell til byen å se om de har godt lim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå