abene Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er oppdaget en alvorlig ActiveX-sårbarhet i programvare som medfølger en rekke bærbare PC-er fra HP. Les mer Lenke til kommentar
haalo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hah, visste at den bloatwaren var no good! Fikk det med HP 6715b, og makan til irriterende programvare har jeg ikek vært borti. Den skulle sette i gang masse tidkrevende prosesser uten å spørre meg hele tide, hev ut Vista rimelig raskt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hah, visste at den bloatwaren var no good! Fikk det med HP 6715b, og makan til irriterende programvare har jeg ikek vært borti. Den skulle sette i gang masse tidkrevende prosesser uten å spørre meg hele tide, hev ut Vista rimelig raskt. Hp er jo for å regne som eksperter til å legge ved programvare man absolutt ikke trenger, jeg hater all den bloatwaren deres! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hp er jo for å regne som eksperter til å legge ved programvare man absolutt ikke trenger, jeg hater all den bloatwaren deres! De er heldigvis fortsatt bedre enn acer. Smarteste man kan gjøre når man får en hp-pc er å ringe support og få tilsendt en restore cd, denne inneholder bare os og drivere så man slipper alt det ekstra Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det beste man kan gjøre når man får en ferdiginnstallert PC fra både HP, DELL og hvem som helst ellers er å formattere harddisken og legge inn operativsystem på nytt. Gjerne noe annet enn Windows også (spesielt om man ikke har lyst til å betale for søppelet), men det blir uansett bedre enn med all bloatwaren slike selskaper fyller startup-mappa med. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hp er jo for å regne som eksperter til å legge ved programvare man absolutt ikke trenger, jeg hater all den bloatwaren deres! De er heldigvis fortsatt bedre enn acer. Smarteste man kan gjøre når man får en hp-pc er å ringe support og få tilsendt en restore cd, denne inneholder bare os og drivere så man slipper alt det ekstra Acer er værre ja, tok meg evigheter å rydde opp i rotet de lagde på en preinstall xp her. Hp er jo for å regne som eksperter til å legge ved programvare man absolutt ikke trenger, jeg hater all den bloatwaren deres! De er heldigvis fortsatt bedre enn acer. Smarteste man kan gjøre når man får en hp-pc er å ringe support og få tilsendt en restore cd, denne inneholder bare os og drivere så man slipper alt det ekstra Skal gjøres Endret 17. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Brukerkonto inaktiv Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Slettet av brukeren Endret 6. mars 2009 av omaha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå