Abnorm Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hadde vært utrolig snilt om noen kunne hjelp meg med å lage en "enkel" tegning! Tegningen kan være i sort/hvit og skal illustrere en eldre dame som løper av gårde med en handlevogn! Under bilde vil jeg ha en tekst som det står: Catch Me If You Can! Tegningen skal ikke inneholde omgivelser, kun en eldre dame og en handlevogn. Trenger derfor ikke være noe avanserte greier som tar tid å lage, ser for meg en typsik "clip-art" tegning. Planen er å trykke denne tegningen på en t-skjorte som skal være en "gave". Hadde en morsom hendelse i helgen og ønsker derfor å spøke litt med den personen, med å gi en morsom gave! Så vær så snill.. hjelp meg! -------- Moderators edit: Dårlig bruk av emnefeltet. Endret. Endret 17. desember 2007 av EC Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Litt usikker på hvordan du ser den for deg, men kan det være noe slikt? Dette er ikke noen "endelig versjon", men heller et raskt utkast. Kan fikse handlevognen og rette opp i ting om du ønsker å bygge videre på denne? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 den var nice, men gamle damer løper ikke sånn ser for meg at hu tripper litt fort bortover med handlevogna som en støtte Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sånn gåstol-aktig, kanskje? Får se hva trådstarter sier Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Synes den var meget bra jeg! Vis du legger inn noen streker bak figuren (ofte brukt i Donald), som illustrerer at dette går raskt hadde det vært prikken over i'en. Trenger ikke utarbeide denne tegningen i noe større grad, da den er bra. Eneste jeg kunne tenke meg er at bilde er i JPG eller CMYK (photoshop) / (300punkter) Godt jobbet! og TAKK! Endret 18. desember 2007 av frecjoha Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 handlevognen er i feil perspektiv i forhold til personen ^^ Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Jeg skal rette litt opp i handlevogna, da den har en del kluss. Men å endre perspektivet tar nok litt tid, og er ganske mye arbeid. Jeg håper jeg kan få fikset det senere i kveld. Flott at du likte den. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 handlevognen er i feil perspektiv i forhold til personen ^^ La merke til det jeg og, antagelig 2 figurer som bare er satt sammen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det er det, da det faktisk bare var et "utkast". Har brent meg en gang før på å sitte i over en time med noe greier for å være snill, og så var det ikke i nærheten av hva trådstarteren var ute etter. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 handlevognen er i feil perspektiv i forhold til personen ^^ Hvorfor må handle vogna være i samme perspektiv som personen? Prøvd å løpe med en handlevogn eller? Tror uansett det ikke vil bli så verst på trykk Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Tegningen må være verdig i løpet av kvelden (19desember), om jeg skal rekke å trykke den. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 handlevognen er i feil perspektiv i forhold til personen ^^ Hvorfor må handle vogna være i samme perspektiv som personen? Prøvd å løpe med en handlevogn eller? Tror uansett det ikke vil bli så verst på trykk -.- Litt forskjell på å løpe sidelengs og at det faktisk er feil _perspektiv_ Handlevognen er i dette tilfelle sett litt ovenfra/forfra, mens personen er rett fra siden.. men som sagt var det bare et utkast. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Tegnet vognen på nytt da. Den andre ble uansett for dum å fikse, da det bare var en svart-hvit effekt på en handlevogn. Synes den øverste ble ganske uskarp Jeg håper du ble fornøyd. Jeg har hatt veldig liten tid på meg, har stått og bakt pepperkaker, og må legge meg nå da jeg pendler 1,5t til skolen hver dag. Derfor legger jeg ved Photoshop-filen, så kan eventuelt noen andre kjøre "Live Trace", slik at du får den i vektor og kan forstørre den så mye du vil. Jeg har dessverre ikke programmer til å gjøre det selv. PSD-fil. Da kan du også sette riktig farge (CMYK) og alt selv om du vil. ENDRET: Ignorer vedlegget som kommer på slutten. Er en bug så jeg ikke får fjernet det fra posten min, da den ruten der jeg skal trykke "fjern" legger seg bak noe annet. :S Endret 19. desember 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Steina Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hehe, synd du skal begynne i siste liten også da men. Så denne tråden nå, og måtte bare google litt, selv om at jeg ikke rekker å gjøre noe nå. Første treff på google var jo ikke så langt ifra det du ville ha da. Bortsett fra at det er i farger, og at det er et stort copyright-merke på den. Her er en handlevogn som kunne ha vært brukt istedet for Matsemann sin for å være ærlig. Den ser litt "raskere" ut. ^^ Men Matsemann sin ble bra den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå