Mirann Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, var det jeg trodde. Vi har vært sammen i 1 år og 3 måneder og hun testet seg etter cirka 6 måneder. Da var det ikke noe der. Det som har skjedd nå er at hun har funnet ut det er unødvendig å teste seg fordi hun ikke har symptomer fortsatt. Skal innrømme at jeg ble litt skeptisk, men tror egentlig ikke hun har vært utro.. Testet du deg? Det kan jo være at legen rett og slett har glemt å ringt ang resultatet. Har hørt om flere tilfeller av det. Lenke til kommentar
Gjest Rick James Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Ja, var det jeg trodde. Vi har vært sammen i 1 år og 3 måneder og hun testet seg etter cirka 6 måneder. Da var det ikke noe der. Det som har skjedd nå er at hun har funnet ut det er unødvendig å teste seg fordi hun ikke har symptomer fortsatt. Skal innrømme at jeg ble litt skeptisk, men tror egentlig ikke hun har vært utro.. Testet du deg? Det kan jo være at legen rett og slett har glemt å ringt ang resultatet. Har hørt om flere tilfeller av det. Nei, men hun var den eneste jeg hadde hatt sex med uten kondom så da ville jo hun eventuelt fått det av meg. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) - Vi har vært sammen i 1 år og 3 måneder og hun testet seg etter cirka 6 måneder. Da var det ikke noe der. - Det som har skjedd nå er at hun har funnet ut det er unødvendig å teste seg fordi hun ikke har symptomer fortsatt. - Nei, men hun var den eneste jeg hadde hatt sex med uten kondom så da ville jo hun eventuelt fått det av meg. Nå skjønner jeg egentlig mindre og mindre. Hun testet seg da dere hadde vært sammen i seks måneder og da hadde hun ikke klamydia? Du har aldri hatt sex med noen uten kondom, utenom henne, så du mener du var sykdomsfri før du hadde sex med henne? Nå tror hun at hun har klamydia, men hun mener det er unødvendig å teste seg fordi hun ikke har symptomer? Hmm... Endret 18. desember 2007 av Mirann Lenke til kommentar
Gjest Guest_tja_* Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Nei, men hun var den eneste jeg hadde hatt sex med uten kondom så da ville jo hun eventuelt fått det av meg. begynner å bli litt tvilsomt... det forstod jeg ingenting av. HVis hun har klamydia er det en stor sjanse i alle fall at du vil bli smittet av hun når du har sex uten kondom. Etter min mening hadde det lureste vært å teste seg selv, med mindre du vil ende opp steril. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 proof or she lies. Du har 2 z'er i navnet ditt. Hadde jeg vært trådstarter hadde jeg ikke hørt på deg. Hva vill du fram til? Men test deg selv som den personen over skrev. Kjipt å bli steril. Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Blir irritert av å lese om utroskap jeg..... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Blir irritert av å lese om utroskap jeg..... Nå er det ikke fastslått om vedkommende faktisk har klamydia eller har vært utro. Jeg velger å la være å dømme inntil fakta er på bordet. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå er det ikke fastslått om vedkommende faktisk har klamydia eller har vært utro.Jeg velger å la være å dømme inntil fakta er på bordet. *Signerer* Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Blir irritert av å lese om utroskap jeg..... Nå er det ikke fastslått om vedkommende faktisk har klamydia eller har vært utro. Jeg velger å la være å dømme inntil fakta er på bordet. Jo det er sant, men det tyder mye på utroskap om hun har det. Men klamydia kan komme tilbake om hun har hatt det tidligere, har jeg hørt.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Kan man få klamydia av andre ting enn sex? Ja, men mye av det har sannsynligheter som dessverre er neglisjerbar. Uannsett, all utveksling av kroppsvæske kan pr. teori smitte. Det mest "sannsynlige" alternativet er at kroppsvæske fra en smittet person enten har havnet i et sår eller kjønnsorganet. Med mindre man har utvekslet sprøytespisser eller dildoer er vel det lite troelig at dette er grunnen. Uhhmm ... ja, det er jo såklart også mulig å bli smittet via kyssing da ... hvis man utveksler et par liter spytt over kort tid vel og merke Endret 21. desember 2007 av Ernie Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Blir irritert av å lese om utroskap jeg..... Da er du på feil forum . Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Begge burde testes ASAP. Få unna all bekymring og tvil. Om legen drar fram en q-tip lignende sak bør du glede deg. Det er sinnsykt deilig. </sarcasm> Lenke til kommentar
Gjest Rick James Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg har valgt å la det ligge. Har testet meg selv. Jeg hadde det ikke. Det betyr derimot ikke at hun ikke har det fordi vi bruker alltid kondom. De gangene vi hadde sex uten kondom (p-piller) var før hun testet seg forrige gang. Jeg gidder faktisk ikke tvinge henne til å ta testen selv om det er eneste måte å finne ut om hun har det på. Har hun vært utro er det sannsynligvis tyngre for henne å bære enn det er for meg. Jeg bryr meg egentlig ikke så veldig lenger. Jeg elsker henne og jeg vet at hun ikke er en "utro" person. Hvis det har skjedd en gang er jeg ganske sikker på at hun angrer kollosalt. Dermed vil jeg ikke ripe opp i det. Har det fint sånn som det er nå jeg. Det skal forresten sies at jeg tviler på at hun har vært utro. Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 man kan få klam. av å å gå på offentlig toalett f.eks.... det er jo ikke akkuratt "air born", men skal lite til.. det er jo også mange ting som kan minne om klam. og, ta f.eks infeksjoner i bi-testikkelen... Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Det er ikke sikkert hun har vært utro i det hele tatt, men har du tenkt tanken om hun kanskje var utro med ei jente? Ville det vært like ille som om hun hadde sex med en mann? Mange gutter ville si nei til det siste spørsmålet. Enkelte, som meg, ville bare si: kos deg! Men faktum er at man kan få klamydia i begge tilfeller. Lenke til kommentar
Gjest Guest_thomas_* Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har et bra tips til de som vil teste seg for klamydia uten å dra til legen. www.testselv. http://www.testselv.no/product.asp?p=4697 Lenke til kommentar
tygger Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Klamydia - levner ingen tvil gjør det vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå