Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kan man få klamydia av andre ting enn sex?

Gjest Rick James.

Anbefalte innlegg

Gjest Rick James.

Kjæresten har kanskje fått klamydia og da lurer jeg på om hun har vært utro, siden jeg vet at jeg ikke har vært det liksom...

^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er en ekstremt liten sannsynlighet for det men det KAN jo hende hun har brukt samme dildo som en venninne med klamydia kort tid etter at denne venninnen har brukt den.

men jeg tviler på at så har skjedd

Det var et av de beste eksemplene jeg noen sinne har hørt :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_tja_*

Kjæresten har kanskje fått klamydia og da lurer jeg på om hun har vært utro, siden jeg vet at jeg ikke har vært det liksom...

^^

kanskje hun har hatt sex før, med andre en deg ?

vil ikke si at hun er utro så lenge hunhar hatt sex med andre en deg, når dere har vært sammen...

Lenke til kommentar

^^

vil ikke si at hun er utro så lenge hunhar hatt sex med andre en deg, når dere har vært sammen...

Mulighetene er jo tilstede for at hun har hatt det fra før av, men slik jeg forstår trådstarter så har hun muligens fått det i det siste. Men da har det vært stor sjanse for at trådstarter også ville ha merket det selv også, da det er relativt smittsomt.

Men du bør omformulere den siste setningen din, da den kan lett misforstås eller mener du at man ikke er utro når man har sex med andre?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_tja_*

^^

Mulighetene er jo tilstede for at hun har hatt det fra før av, men slik jeg forstår trådstarter så har hun muligens fått det i det siste. Men da har det vært stor sjanse for at trådstarter også ville ha merket det selv også, da det er relativt smittsomt.

Men du bør omformulere den siste setningen din, da den kan lett misforstås eller mener du at man ikke er utro når man har sex med andre?

beklager meget dårlig formulert setning.

mente at hun kunne hatt sexuellt forhold med andre før hun ble sammen med tråstarter. Deretter fått klamydia.

MEn uansett trådstarter spekulerer jo bare i at hun har fått det, det er enda ikke komt noe resultat.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest Guest_tja_*

^^

det som er viktig at du gjør no, er å ikke trekke for raske konklusjoner.

du kan kanskje snakkemed hun om det.

Du kan ikke begynne å beskylde hun for noe som helst før resultatet er komt fram.men hvus hun mistenker at hun har klamydia, så må det jo være en grunn for at hun mistenker det....

Lenke til kommentar
beklager meget dårlig formulert setning.

mente at hun kunne hatt sexuellt forhold med andre før hun ble sammen med tråstarter. Deretter fått kliotris.

MEn uansett trådstarter spekulerer jo bare i at hun har fått det, det er enda ikke komt noe resultat.

Er det sånn man får klitoris, ja. He he :p

Til trådstarter:

Hvor lenge har dere vært sammen? Testet hun seg og du deg da dere ble sammen?

Lenke til kommentar
Klamydia kan være lettere å oppdage hos jenter enn hos gutter etter som jeg husker, Så kan hende han har det han også og at det er fra før de ble sammen.

Lettere å oppdage hos jenter? Hva mener du med det?

Hva er tegnene på at man har klamydia?

Klamydia gir ofte svake eller ingen symptomer hos både menn og kvinner. Hvis infeksjonen gir symptomer vil de vise seg mellom 1 og 3 uker etter at man har blitt smittet.

Betennelse i urinrøret er et viktig symptom hos menn. Det vil ofte komme et klart sekret fra urinrøret og det kan være kløe og svie ved vannlating.

Hos kvinner kan det være økt utflod fra skjeden og svie ved vannlating.

Infeksjon i endetarmen kan hos begge kjønn gi utflod og tendens til diaré.

Kilde

Lenke til kommentar
Gjest Rick James

Ja, var det jeg trodde.

Vi har vært sammen i 1 år og 3 måneder og hun testet seg etter cirka 6 måneder. Da var det ikke noe der.

Det som har skjedd nå er at hun har funnet ut det er unødvendig å teste seg fordi hun ikke har symptomer fortsatt. Skal innrømme at jeg ble litt skeptisk, men tror egentlig ikke hun har vært utro..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...