tg90nor Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei. Har et USB-tastatur som jeg ikke klarer å få til å fungere overalt. Om jeg stiller det til BIOS mode i BIOS, fungerer det i BIOS og GRUB, men ikke linux. Om jeg stiller det til OS mode, fungerer det i BIOS og linux, men ikke GRUB. Noen som vet hvordan jeg får det til å fungere i GRUB og linux samtidig? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis du bruker et USB -> parallellport-adapter da? Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis du bruker et USB -> parallellport-adapter da? Mener å ha lest et sted at USB-PS/2 adapter kun fungerer om tastaturet var laget for dette. Det fulgte ikke med en slik med tastaturet, men kan muligens skaffe en. Lenke til kommentar
Nickern Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis du bruker et USB -> parallellport-adapter da? Mener å ha lest et sted at USB-PS/2 adapter kun fungerer om tastaturet var laget for dette. Det fulgte ikke med en slik med tastaturet, men kan muligens skaffe en. Gå i BIOS så bør det være en instilling for at den skal støtte USB inganger. Hadde samme problen (kunne ikke gjøre noe mens jeg ikke var i windows) Når du finner den og slår den på å bør alt funke. Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Gå i BIOS så bør det være en instilling for at den skal støtte USB inganger.Hadde samme problen (kunne ikke gjøre noe mens jeg ikke var i windows) Når du finner den og slår den på å bør alt funke. Det er en innstilling i BIOS, men den er enten eller, ikke både og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå