XanderX Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Kom over denne artikkelen på http://www.dinside.no/php/art.php?id=500538 Endret 17. desember 2007 av XanderX Lenke til kommentar
seigmann Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Igrunn ikke synd på han, siden han fikk to advarsler. Men på en annen side, latterlig av læreren. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg HATER sånne firkanta lærere som det ikke går ann å snakke til! Måtte de miste jobben! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Synes saken er grei jeg. Om skolen har en policy om at de SKAL bruke IE, så må da elevene innfinne seg etter det. At eleven ikke forstår at han burde kanskje innrette seg etter 2 advarsler er hans problem. Lover og regler skal følges, uansett hvor tåpelige de er. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva blir neste? "Fikk bot for å kjøre for fort." "Du, jeg hadde full kontroll og bilen kan gå i 200, så la meg!" Nei, han bør innfinne seg etter skolens regler om han skal befinne seg der. Ser ikke noe problem med det. La lærerne ikke være så flinke og sette seg inn i alle alternative program iforhold til noe de "kan". Kanskje tråden passer bedre i politikk-delen? Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 foxfire.exe? wtf? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Heller: "Nektet å adlyde en enkel ordre - måtte sitte igjen." Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 "Nektet å utsette maskinen for sikkerhetsrisikoer - måtte sitte igjen" blir det mest riktige etter min mening Verden er idiotisk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kanskje tråden passer bedre i politikk-delen? Slike historier er som regel oppdiktede. Så også denne, om vi skal tro Slashdot og andre kilder. Det er en hoax. Morsomme er de sikkert, men altså ikke noe å bli indignert over. Og ikke noe å ta opp i politikkdelen heller. Geir Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hehe.. Joda, jeg ser ikke noe galt i å bruke firefox, men om han har fått streng beskjed (til og med to ganger) så burde han vel bare lukke det ned og åpne samme greia i explorer? ser ikke helt problemet, men det er litt idiotisk av læreren også og ikke tro på eleven på noe som han tydeligvis ikke har en eneste peiling på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå