8483838383 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 @Yngvejos er det rainx du sikter til da el?? Ja. Eller Rain off som jeg har prøvd. Det er biltema sin utgave av rainx. Jeg smurte det på for over et år siden, og svineriet er enda ikke gått bort. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Man får det delvis vekk med noen omganger med glasspolering, men ellers er det umulig å få det vekk, og vil bare ligge der og irritere. Lenke til kommentar
Miilen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg blander litt selv. Ikke med tanke på lukt, men får å gjøre vinduene mer vannavvisende. Du får kjøpt vanlig spylervæske på Europris (det er fullt av dem i Norge, så det er nok ikke langt til nærmeste butikk) for kr 17.00,- Lukten er ikke så gal, er den? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg blander litt selv. Ikke med tanke på lukt, men får å gjøre vinduene mer vannavvisende. Du får kjøpt vanlig spylervæske på Europris (det er fullt av dem i Norge, så det er nok ikke langt til nærmeste butikk) for kr 17.00,- Lukten er ikke så gal, er den? Spylervæske fra Europris + -2C + 100km/t = Islag på ruta. Lenke til kommentar
Truck_Driver Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) @Yngvejos er det rainx du sikter til da el?? Ja. Eller Rain off som jeg har prøvd. Det er biltema sin utgave av rainx. Jeg smurte det på for over et år siden, og svineriet er enda ikke gått bort. da kan man ikke sammenligne de produktene da.. jeg har jo brukt rainx i mange år nå uten noe problemer. biltema produktet har jeg aldri prøvd. men så bør man jo behandle ruta regelmessig med rainx også da hvis det skal det funke bra.. Endret 8. januar 2008 av Truck_Driver Lenke til kommentar
borkri Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 har lyst på spylerveske som ikke lukter som 7 uker gammel fyll på dårlig HB. er det noen oppskrifter eller noe sånnt ett sted? kan jo kjøpe jif rutesend (blått middel) og tilsette litt vann:) den lukter også godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå