Gjest Jente 17 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hei =) Vet egentlig ikke helt hva jeg vil jeg, men hvertfall så er saken sånn at typen skal være russ til våren. Jeg blir ikke russ før neste år, og da gidder jeg ikke å bruke pengene mine på det. Jeg er veldig "egnstelig" for han, man vet aldri helt hva som kan skje. Spessielt siden han nesten ikke tåler alkohol i det hele tatt. Han har gledet seg veldig lenge, så vil jo ikke ødelegge på noen måte for han heller. Jeg tenker mye på det om dagen og om nettene. Jeg vil egentlig bare nekte han å bli russ, men samtidig vil jeg det ikke fordi han har gledet seg så masse. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva jeg egentlig vil? =) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvis typa di er en ordentlig fyr så har du ingenting å bekymre deg for Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Enig med L4r5, ingenting å bekymre seg for. Så lenge han er ordentlig fyr og har gode venner som kan passe på han når han drar på russetreff så er det ikke noe å bekymre seg for. Endret 17. desember 2007 av Saykin Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 På hvilken måte tåler han ikke alkohol? Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Haha, ta det med ro Det er sannsynligvis ekstremt overdrevet det du tror russen driver på med. Eller, noen ganger er det jo sånn da, hehe, men oftest går det penere for seg enn folk flest tror. Jeg var russ i 2003 da, men tviler på at det har blitt så voldsomt mye hardere siden da Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vet ikke helt, men jeg har et lite inntrykk av at trådstarter hinter innpå at ho er redd han skal være utro i fylla. Akkurat der kan jeg ikke hjelpe med noe tips enn at "du kjenner ham best, så vil han være en drittsekk eller ikke?". Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du er ikke den eneste som har denne tanken, jeg bor i England. Dama i Tromsø, og hun er russ dette året. Men man må bare stole på de Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Et hvert forhold står og faller på tilliten. Er den ikke der så går mest sannsynlig også forholdet til helvete. Lenke til kommentar
Gjest Jente 17 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Stoler veldig godt på han, men man vet jo aldri. De få gangene jeg har vært ute å festet med han har han ikke husket hvem han er en gang, bare etter noen få øl. Men stoler på han. Men når han blir så borte, er det andre rundt jeg ikke stoler på. Alt kan skje liksom uten at han en gang husker det etterpå. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Du er ikke den eneste som har denne tanken, jeg bor i England. Dama i Tromsø, og hun er russ dette året. Men man må bare stole på de Ditto.. Da er vi flere.. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Gi klar beskjed om at han skal begrense alkholinntaket, ellers kan det bare være det samme med ham. Gutter trenger ofte klare beskjeder om hva de skal gjøre og hvordan situasjonen er. F.eks. kan du gi han ei grense på 2 øl per kveld. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Gi klar beskjed om at han skal begrense alkholinntaket, ellers kan det bare være det samme med ham. Gutter trenger ofte klare beskjeder om hva de skal gjøre og hvordan situasjonen er. F.eks. kan du gi han ei grense på 2 øl per kveld. Haha? Snakk med han på forhånd. Tillet er alfa omega Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva jeg egentlig vil? =) Du vil i hvert fall ikke nekte ham å være russ. Hvordan skulle du klare det forresten? "Hvis du er russ, så dumper jeg deg!"? Det tror jeg ikke akkurat fører til noe bedre forhold mellom dere, for å si det sånn. Kjæresten min er russ i år og bor en god del mil unna, men så lenge hun tar "pauser" i russefeiringen når jeg kommer oppover på besøk og presser inn litt tid til meg, så kan jeg da ikke forlange noe mer. I russetiden skal man få lov å være russ. Det er klart jeg er redd for henne når hun er ute og fester - jeg har alt for god fantasi, og om hun skulle komme til å bli litt for full og sovne på fest eller nasch, så er jo ikke det helt trygt. Ikke i mitt hode i hvert fall, men så hender det jo at jeg bekymrer meg for mye. Nå er jo kjæresten din gutt, og sjansene for at noen utnytter ham i fylla faller dermed drastisk. (Og er, ærlig talt, rimelig minimale.) Og som Saykin skrev: "Så lenge han er ordentlig fyr og har gode venner som kan passe på ham når han drar på russetreff så er det ikke noe å bekymre seg for." Både jeg og venner av meg har hatt behov for litt hjelp en gang i blant når vi har vært ute, men er man ute med gode venner, er man som regel trygg både for farer og fristelser. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Gi klar beskjed om at han skal begrense alkholinntaket, ellers kan det bare være det samme med ham. Gutter trenger ofte klare beskjeder om hva de skal gjøre og hvordan situasjonen er. F.eks. kan du gi han ei grense på 2 øl per kveld. haha hva er det for noe råd? Synes synd på den tyen som sier; ja kjære Etter en streng beskjed om maks 2 øl på en kveld i russetiden. La typen din styre på siden du stoler på han. Selv du ikke skal bruke penger på russetiden neste år, kommer du sikkert til å synes det er greit å ha tilliten du gav han i forhold til alkohol. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Han er nok like bekymret når du er russ året etter Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 De fleste jeg kjenner som er russ i år (kjenner nokså mange), er meget forskjellige. Noen drikker hver helg og drar på fest i hytt og pine, men derimot andre er helt avholds. Dette er vel normalt, men så lenge fyren er rolig av seg tror jeg ikke det skulle være noe problem. Bare si ifra hvordan du føler det! Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Så lenge han ikke har gjort noe som gir deg grunn til å være bekymret, ville jeg slappet av og ønsket han lykke til med russefeiringen Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det skjer nok ikke så mye.. Han skal vel på russetreff, og sove borte bare den gangen kanskje? Ellers så er det ikke noe mer som skjer enn en vanlig fest.. kanskje dere skal gå på noen flere fester, og drikke litt mere før russetiden? Hvis han ikke er vandt med alkohol fra før av kan det bli en hard tid.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå