txvz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Lurer på hvor mye penger du bør legge ut på en HDMI switch. Har hørt at folk har sagt at du må ut med mellom 1000 - 2000,- for en skikkelig HDMI switch. Det eneste som er viktig for meg er jo at jeg ikke mister kvaliteten på lyd/bilde. Fant en til 1000,- noen som vet om den er bra? http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=30277 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Tror nok ikke det er store forskjeller, signalet er jo digitalt. Sikkert helt fin den du linker til. Lenke til kommentar
OleC83 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Tror nok ikke det er store forskjeller, signalet er jo digitalt.Sikkert helt fin den du linker til. Hva er anbefalt. HDMI switch eller kjøre signale via en scart kabel? Er det stor forskjell på bildet og lydkvaliteten med HDMI kabel kontra scart. Problemet er altså at jeg har en tv med 1 hdmi inngang, men har en playstation 3 og en digital dekoder med hdmi og scart tilkobling til tv'n. Lurer derfor på å invistere i en switch eller om jeg skal kjøre gjennom scart fra dekoderen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 HDMI er jo en bedre kabel, så har du penger å bruke på en switch ville jeg valgt det. Lenke til kommentar
txvz Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Tror nok ikke det er store forskjeller, signalet er jo digitalt.Sikkert helt fin den du linker til. Hva er anbefalt. HDMI switch eller kjøre signale via en scart kabel? Er det stor forskjell på bildet og lydkvaliteten med HDMI kabel kontra scart. Problemet er altså at jeg har en tv med 1 hdmi inngang, men har en playstation 3 og en digital dekoder med hdmi og scart tilkobling til tv'n. Lurer derfor på å invistere i en switch eller om jeg skal kjøre gjennom scart fra dekoderen. Scart kan jo ikkje kjøra HD signal tror eg...Så HDMI switch er jo anbefalt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå