Gå til innhold

enkel butikk

tvv

Anbefalte innlegg

hei er det noen som har en link eller andre forslag til hvor jeg kan få tak i en enkel web-shop - helst gratis.

Den skal være meget enkel.

Mine kunder har varenummeret - så jeg trenger en måte hvor de på min side kan skrive inn varenummer og antall + enter og så genereres det en liste som jeg da får på mail ellerhenter ut på annen måte.

Selvfølgelig skal den inneholde kundenavn nr osv. men ikke noe avanserte greieer - bare slik at vi slipper å ta telefon for de som er ivrige på nettet.

Noen forslag blir jeg glad. Klønete forklart så spørr så skal jeg prøve igjen *S*S

Takk på forhånd hjulpet meg magne ganger før med både det ene og andre her'

Hilsen

Tvv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tror nesten dette er best hvis du lager det selv eller for noen som klarer det til å lage det til deg. Siden du skulle ha det gratis så er vell det nesten best og gjøre det selv eller få noen til å gjøre deg en venne tjeneste eller noe lignende.

Lenke til kommentar

jo hadde jeg kunnet lage det selv hadde jeg jo gjort det. Men dersom noen kan gjøre det for en grei sum går selvfølgelig det. Men er ikke ute etter store programmer til 1000 vis av kroner. Det var det jeg mente *S*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...