Hammertime Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Tenkte å slå til med en ekstern HD nå etter Divx-oppdateringen. Er det noe spesielt jeg må ta hensyn til? Tenkte på pga. pris og kapasitet (500 gb for 895,-) http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10098 Og den må vel ha FAT istedet for NTSF, det er ikke noe problem å fikse dette regner jeg med? Lenke til kommentar
............... Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har en western digital 250gb, fungere kjempe fint. Går vel fint å formateren til FAT? Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mener at nye eksterne disker kommer med FAT32.... I windows XP tror jeg ikke det er mulig å konvertere fra NTFS til FAT32, da må det brukes et 3. parts programvare... som feks PQMagic... men ikke noe problem å konvertere i alle fall Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Mener at nye eksterne disker kommer med FAT32.... I windows XP tror jeg ikke det er mulig å konvertere fra NTFS til FAT32, da må det brukes et 3. parts programvare... som feks PQMagic... men ikke noe problem å konvertere i alle fall Kan formatere med FAT32, mens man kan konvertere til NTFS. I XP uten 3. parts programmer. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Og disken ser fin ut? Jeg trenger ikke tenke på overføringshastighet eller noe slikt? Skal brukes til å se film med. Lenke til kommentar
ambivalens Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Går det ann å lagre savegames og annet spillinnhold på eksterndiskene? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Går det ann å lagre savegames og annet spillinnhold på eksterndiskene? Nei, du kan bare lese/spille av mediefiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå