RBW Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hva er det denne gjør? o_O Åja, nå fant jeg det ut! Endret 16. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 har ikke denne premien blitt utgitt før??? eller er det bare hukommelsen min som svikter... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Herregud, jeg brukte sinnssykt lang tid på å fatte spørsmål 2 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Herregud, jeg brukte sinnssykt lang tid på å fatte spørsmål 2 Ja, og jeg er enda ikke sikker på at jeg valgte rett svar... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Hvordan i alle dager er det siste spørsmålet relatert til produktet? Edit: Skjermbilder, som i bilder fra softwaren, eller bilde av produktet (hardwaren) ? Endret 17. desember 2007 av Steina Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvilken farge er det på bakgrunnen på skjermbildene fra DSM-510?Et skjermbilde fra DSM'en? Ja, det må jo bety at noen har tatt noen bilder, også skal vi vite hvilken farge denne er?? Jammen hvem har tatt disse bildene da? Og hvor kan man finne de? På prisguiden lå det noen bilder, men antar produsenten har en rekke bilder også.. Tror jammen jeg skal legge ut mitt eget skjermbilde fra DSM'en, slik at jeg garantert svarer rett Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Det er nok snakk om skjermbilder i den forstand som bildene produktet produserer på en skjerm, ergo bilder av softwaren. Noe annet ville virkelig forbauset meg... Søk litt på reviews, eller d-link's egne sider. Svaret er der Endret 17. desember 2007 av gothtec Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Utrolig dårlig formulering av spørsmål to, "skjermbildene" kan jo bety veldig mye forskjellig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå