B4stian Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det nærmer seg slutten på året, men har 1 ferieuke jeg ikke har tatt ut. Å ta den på slutten av året kan jeg nok bare glemme ettersom jeg jobber i butikk og må styre visse ting. Kan jeg få den overført til neste år eller kan jeg få den utbetalt? Vi er organiserte. (standard handel & kontor mener jeg) Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du kan nok få den utbetalt ja Eller vet ikke om akkuratt DU kan det men mange jeg kjenner som jobber istede for ferie og tar det ut som penger istede Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 eller få den overført til neste år ( meiner at det er intill 10 dager som kan overføres til neste år. Lenke til kommentar
Mjoellnir Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tror ikke du kan kreve å få den utbetalt. Har du mindre enn 10 dager til gode blir de flytta over til neste år. Har du mer enn 10 dager kan bedriften kreve at du tar fri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå