VetleRsport Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg er 15 år og vill jobbe på et bilverksted som etteller annet det er det samme.. Jeg kunne og godt jobbet på en hugger. Men er det lov å jobbe der som 15 åring? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ta utdanning som bilmekaniker? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Ta utdanning som bilmekaniker? Hmm skjønte kanskje ikke spørsmålet ditt jeg? Ja jeg skal utanne meg for noe innenfor bil.. Men i posten jeg skrev mente jeg om jeg kunne få helg jobb/etterskolen jobb på et verksted eller huggeren osv når jeg da bare er 15? Lenke til kommentar
UGP Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 bare å ta kontakt med ett firma det? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 bare å ta kontakt med ett firma det? Men er jeg for ung til å jobbe med det i bare 15 års alderen? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er ikke noen lov som sier at du ikke har lov å jobbe på huggeren, men det avhenger mer av om du er voksen nok til å gjøre det. Lenke til kommentar
Thallia Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Problemet ditt mener jeg att etter skole er nok dagen over for de fleste bilverksteder også, og de fleste har ikke helge åpent. Som 15 åring på ett verksted kan du ikke jobbe alene, du må være med noen som er har ett fagbrev. Tipper det blir litt vanskelig for din del, og bedriften sin del, men søk etter arbeidsuke der du vill jobbe, så ta utdannelsen din, og søk læreplass. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 er nok ingen lover mot det nei, bortsett fra at du ikke har lov til å bruke nesten alt av maskiner, så er bare å kontakte, helst besøke, de lokale bil huggerne, så får du en rydde jobb om du er heldig, men tviler sterkt på at du vil få en jobb som metter noe som helst av bilinteressen når du er så ung og uerfaren(det med uerfaren bare tippa jeg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå