gotcha Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hei, Ser på hjemmeside til motorola at man får deksler i forskjellige farger til T-720. Har vært i noen butikker å spørt etter disse men får som svar at det ikke finnes. er det noen om vet hvor man får kjøpt disse dekslene ?? Lenke til kommentar
pollyvilharingetoner Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Jeg har også vert i butikkene og spurt og alle sier de får det sikkert inn en eller annen gang! men hvis du går på www.ebay.com så kan du bestille deksler for 10 kr stykk. frakten kommer utenom, men den er ikke så dyr. jeg har selv kjøpt deksler til min t720. Lenke til kommentar
motoman Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Du sier du har kjøpt flere! Hvor mye koster det for portoen fra ebay? :o Lenke til kommentar
totto103 Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Frakt (shipping) fra USA er omtrent 7$ = omtrent 48 Nok. Har selv nettopp bestilt tilbehør til min T720 fra ebay, gjenstår å se om varene virkelig kommer :-? Du kan jo titte litt på http://www.yescomusa.com/site/index.cfm som ofte deltar i auksjonene på ebay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå