Zeph Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Kva med å lage ein mosaikkversjon med pepperkaker? Lik den fargoth laga, men med pepperkaker. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hva i svarte? haha, hvor er +rep når man trenger den? fin fantasi, må jeg si. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er også nysgjerrig på om du har spist opp avataren din eller om den henger til utstilling Ikke alle som kan si at de har spist avataren sin (hvertfall ikke meg)... Den ligger i en boks sammen med resten av pepperkakene ennå. Den blir vel spist i løpet av de nest par ukene. Hehe, noen sier "Hvis ikke * skjer så skal jeg jammen spise hatten min". Jeg kan si "Hvis ikke * skjer så skal jeg jammen spise avataren min". Kva med å lage ein mosaikkversjon med pepperkaker? Lik den fargoth laga, men med pepperkaker. Det er en knallgod idé. Kanskje jeg tar meg tid til å lage basismaterialet i løpet av de neste timene. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Gleder meg til pepperkake-mosaikk-Simen1-logo Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Om noen klarer å lage av avataren min, er dere mester! Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvor er de underbetalte kineserne? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Han slipper jo ikke dem i nærheten av maten sin da. Endret 17. desember 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Litt off-topic er fjernet. Private samtaler kan dere ta på MSN eller PM med hverandre. Foresten, så hadde HW-logoen i pepperkake også vært tøft! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Litt off-topic er fjernet. Private samtaler kan dere ta på MSN eller PM med hverandre. Foresten, så hadde HW-logoen i pepperkake også vært tøft! hva får jeg vis jeg lager det i pepperkake da siden det er jo en slags reklame for sia Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hva får jeg vis jeg lager det i pepperkake da siden det er jo en slags reklame for sia Lov til å bruke forumet gratis så lenge du måtte ønske? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 doh må jo få noe siden når folk reklamerer for ting i workloger så ser du jo at det får vifter osv av de og jeg reklamerer jo for hw Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vet ikke om hw trenger reklame for seg selv på sine egne forum. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vet ikke om hw trenger reklame for seg selv på sine egne forum. er vell ikke bare for hw doh er jo diskusjon.no ikke www.he.no/forum liksom men men dere skjønner vell at jeg bare kødder da Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 hehe nice. Og jeg som trodde du bare var jævli dårlig til å klippe rundt avataren din i mspaint Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Du er ikke dum du Simen1! "Søt" avatar. Haha... Lurer på om jeg nesten skulle gjort detta sjøl til neste år eller noe, bare for å "ta kaka". Oioi, nå må jeg kutte ut... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Min er nok Pepperkakelizable© Man må bare være velvillig med glasur på de hvite delene og ha sterk deig i leddene. Det må jeg prøve en eller annen gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Bare skjær ut et omriss av den og lek deg med melis og konditorfarge så skulle ikke din være NOE som helst problem å få til Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Utrolig kult, og veldig kreativt. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 haha sinnsykt bra. Beste workloggen jeg noen gang har lest. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 skal prøve å lage hw logoen, jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå