Gå til innhold

Tor spør om "kontroll passord"

Panny60

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lastet ned programmet tor som gjør sånn at man ikke kan spores når man surfer på nettet. Men når jeg har innstalert det og det starter spør det meg om et kontroll passord?? Jeg har ikke satt noe passord og det var første gangen jeg installerte programmet. Har prøvd å reinstallere det mange ganger men samme feilen skjer. Håper noen her på forumet kan hjelpe meg. Her er en link til hvor man kan laste ned programmet TOR

Endret av Panny60
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har lastet ned programmet tor som gjør sånn at man ikke kan spores når man surfer på nettet. Men når jeg har innstalert det og det starter spør det meg om et kontroll passord?? Jeg har ikke satt noe passord og det var første gangen jeg installerte programmet. Har prøvd å reinstallere det mange ganger men samme feilen skjer. Håper noen her på forumet kan hjelpe meg. Her er en link til hvor man kan laste ned programmet TOR

Tja, google gir følgende svar:

Open Service Management Console (Start -> Programs -> Administrative Tools -> Services), right click on "Tor Win32 Service" and select "Stop". That's it, you can now start Tor using Vidalia and it won't ask for control password any more.

Seems like a bug with Vidalia control panels.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...